to send his revelation to me through him and I wrote down his
dictation on the eighth, ninth, and tenth of April, in 1904; i. e, one
hundred and seven years ago. This Mr. Aleister Crowley is a very
strange and influential person in the history of the world. This man
has said something weird hand strange. Notice what he says, he says
that he has participated Babalon jinn, the lady in red, who is one of
the mysteries of Freemasonry, with his semen, in the womb of dozens of
women.
توی این قطعی اینترنت، فرصت رو غنیمت شمردم که کامل‌ترین اطلس جهان که دیدم رو آپلود کنم:
Complete Atlas of the World
۴۳۴ صفحه و ۳۸۶ مگابایت هست.
توی بیان‌باکس فایل بیشتر از ۳۰ مگ نمیشه آپلود کرد، برای همین مجبور شدم به فایل‌های کوچیک تقسیم‌ش کنم:
part-01.pdfpart-02.pdfpart-03.pdfpart-04.pdfpart-05.pdfpart-06.pdfpart-07.pdfpart-08.pdfpart-09.pdfpart-10.pdfpart-11.pdfpart-12.pdfpart-13.pdfpart-14.pdfpart-15.pdfpart-16.pdfpart-17.pdf

اطلاعات واقعاً زیادی داره.
مثلاً صفحه‌ٔ ۳۸ و ۳۹ (با شماره‌بندی خود کتاب) نقشهٔ جنگ‌های ۴۰ سال گذشتهٔ خا
✒️human rightsحقوق بشر✒️human dignityکرامت انسانى✒️fundumental human rightsحقوق بنیادین بشر✒️human rights defendersمدافعان حقوق بشر✒️ Generations of human rights نسل هاى حقوق بشر✒️ Civil and political rightsحقوق مدنى و سیاسى✒️ Economic, social and cultural rightsحقوق اقتصادى، اجتماعى و فرهنگى✒️ Solidarity rightsحقوق همبستگى✒️ International Labour  organisation سازمان بین المللى کار✒️ Amnesty Internationalسازمان عفو بین الملل✒️ Human Right Watch سازمان دیده بان حقوق بشر
خرید اکانت The Last of Us Part II ترکیبیخرید اکانت The Last of Us Part II ارزانخرید اکانت The Last of Us Part II ریجن 1
خرید اکانت The Last of Us Part II ریجن 2خرید اکانت The Last of Us Part II ظرفیتیخرید اکانت The Last of Us Part II هکیخرید اکانت The Last of Us Part II برای ps4خرید اکانت The Last of Us Part II

ادامه مطلب
International relations
Author: Ayatollah Javadi Amoli
Publisher's speech
The eternal religion of Islam, which is characterized by its
fullness and comprehensiveness, it has always addressed different aspects of
human existence and has not been neglected in any way; whether it is from the
relationship of man with himself or with human beings with those beings,
including humans and what is his
relationship with the Creator and his Lord; and for each of these three
directions, there are also sagely teachings and recommendations. In the Good speech,
Allah Almighty has mentioned the growth and prosperity of man in the light of
the reform of the tripartite and he knows his salvation and his happiness
depends on it.
Social interactions like economic interactions tie to
human life, and it not i
International relations
Publisher's speech
directions, there are also sagely teachings and recommendations. In the Good speech,
depends on it.
human life, and it not i

The mountain begins with the first stone and man begins with the first suffering

A few days ago, I was reading about the epic of Gilgamesh. He was a hero in ancient Mesopotamian mythology who was two thirds divine and one third mortal and ruled with ruthlessness in Uruk. People of Uruk went to the gods and wanted them to create a strong man who can fight to Gilgamesh.
Gods created Enkidu from soil. Gilgamesh fell in love with Enkidu at the first fight. Gilgamesh and Enkido started to travel around the world and fought injustice. There is a long story here but I want to jump this part to receive the part that Enkido fell sleep for ever by commanding gods. On the other words, he died.
For the first time at his life, Gilgamesh was suffering. While he was tolerating the pain of Enki
دانلود کمیک Spider-Man/Human Torch به زبان فارسی
پایان یافته

نام : Spider-Man/Human Torch
دسته بندی: کمیک
تعداد قسمت : 5 قسمت
کمپانی: مارول
وضعیت: پایان یافته
سال انتشار: 2005
خلاصه : این کمیک به دوستی و رفاقت دیرینه اسپایدرمن و هیومن تورچ میپردازد. این سری کمیک یکی از بهترین سری کمیک های اسپایدرمن میباشد پس بهتون پیشنهاد میکنم که به هیچ وجه این کمیک رو از دست ندید.
ادامه مطلب
این طور که به نظر می‌رسد، ناتی داگ (Naughty Dog) برنامه دارد تا یک دموی کاملا قابل بازی را برای مراجعه‌کنندگان به مراسم Pax East 2020 به نمایش در بیاورد. علاوه بر آن، پوسته‌ی پویای (Dynamic Theme) جدید این بازی نیز در دسترس کاربران پلی‌استیشن ۴ قرار گرفته است.
ادامه مطلب
Soudabeh:Allah considers the act as Khair (good) that is defined in the realm of the Imam.Each action has a begining,  continuation and end. The rules of the begining of the act is related to Maghreb to Isha, continuation of the act is related to morning to noon and the result of the act is related to Asr (evening).
What is the feature of this planning? There is a connection between human deeds and they aren't separated. Human acts vary in their various situation. If it was supposed that an action  be Khair (good) and pure, its continuity should also be Khair (good) and pure. In fact, the act takes on different appearances just like night and day.All human mistakes are due to not seeing this continuity of the act. Hazrat Amir Al _Moumenin ( Commander of the faithfuls) says: " every ac
نام:Hellblade: Senua's Sacrifice
امتیاز:9
زانر:کشن ، ماجرایی ، سوم شخص ، ایندی
توضیحات:سرانجام بازی اکشن و مورد انتظار Hellblade: Senua's Sacrifice، ساخته‌‌‌ی Ninja Theory تقریباً بعد گذشت 3 سال برای رایانه منتشر شد.بازی با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 4 ساخته شده و با توجه به وعده ای که سازندگان در پروسه ساخت بازی به منظور ارائه گرافیکی در حد و اندازه تریلرهای CG داده بودند،
ادامه مطلب
Soudabeh:We didn't act according to the system of godhead. In God's godhead system,  God doesn't hurt anyone for he doesn't have power. Western civilization is based on the Darwinian system.  Anyone who has succeeded in gaining strength in this system will remain, otherwise it will be deleted. According to the prayer,  it forms the growth chart, that is,  at any time,  people have a series of tasks that are difficult and easy for them.  Infact, the difficulty and easiness is the requirement of growth.  What takes time is actually human. It is like that we consider human as an act. The ease of doing something for a person means  at that time,  that person is an act. The man himself creates the necessity of an act and the acts are equivalent to the stages of human existential proc
Many people don't think much of the sciences has been created by the Ahlul-Bayt ( the household of the prophet). While the seed of all sciences of the universe has been spread by the Ahlul-Bayt in the world, all the sciences are so inward and inward.The prophet Abraham (P.B.U.H.) has come into this world. Ibrahim's Surah also says about the book may bring mankind out from darkness into light. It has the first and the last, the outward and inward. The Prophet Abraham ( P.B.U.H.) thought, of course, not only thought, but also inspired the book. He said that I should spread monotheism to all human beings. He considered establishing religion as his Dain (obligation). In the whole world, he saw his poverty. He wanted to be God's best servant. His affair was to set up rite (of worship). He place
دانلود فیلم Bhoot: Part One – The Haunted Ship 2020

ژانر فیلم : ترسناک
امتیاز فیلم :
رده سنی :
کارگردان : Bhanu Pratap Singh
نویسنده : Bhanu Pratap Singh
بازیگران : Ashutosh Rana, Bhumi Pednekar, Parthaa Akerkar, Vicky Kaushal
محصول کشور :
تاریخ اکران :
زمان فیلم : 
زبان فیلم :

خلاصه داستان : هنگامی که یک کشتی متروکه و ویران شده به نام Sea Bird (پرنده دریایی) به طرز مرموزی در سواحل بمبئی دور می شود ، به یک مرد مأمور می شود که پرونده را ببندد. اما داستانهای شیطانی اطراف کشتی ممکن است حقیقت بیشتری نسبت به آ
Soudabeh:We want to say how  human beings can reach to timeless from having time. If anyone finds out this issue and works on this topic,  he will receive all the rewards of Paradise before he goes to Paradise. This word is very hard. A narration  from Amir AL _Moumenin ( the commander of the faithfuls) (P.B.U.H.):  He sent a letter to the Egyptian people that Paradise is such like and so it is.Whoever goes and says, I want such Paradise.Hazrat says that there is such Paradise for you. Hazrat says that the heavens are made by human beings themselves.
Types of brakes: apparatuses used to slow or stop a moving vehicle.Drum brake: mechanism that slows and stops a car by fiction, by pression brake shoes against a drum.Drum: cylindrical part attached to the wheel, against which the brake shoes are pressed to stop the car.Brake lining: frictional part on the outside edges of the brake shoes.Return spring: part of the brake mechanism that returns the brake shoes to their initial position.Piston: cylindrical part that transmits the pressure to and receives pressure from the brake shoes.Wheel cylinder: type of roller that applies a uniform pressure to the wheel then the brake is activated.Brake shoe: part on which the brake lining is mounted.Brake pads: part activated by the piston.Wheel hub: central part crossed by the axel.Stud: metal pin.Dis
International relations
Publisher's speech
depends on it.
human life, and it not i
A wide variety of businesses such as service stations, fleet maintenance facilities, and "quick lube" shops generate and handle used oil. EPA's used oil management standards--a set of "good housekeeping" requirements for used oil handlers—are detailed in Title 40 of the Code of Federal Regulations (CFR) part 279. This Web page highlights essential information that businesses can use to manage their used oil while protecting human health and the environment.
Your state regulations governing the management of used oil might be stricter than EPA's. Contact your state or local environmental agency to determine your best course of action.
دانلود آهنگ Michael jackson به نام Human nature از آلبوم Thriller
به همراه پخش آنلاین

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

param name="AutoStart" value="False">

پادکست :
به آینه نگاه کردم ؛  داستان ریحانه، شاعر افغانِ متولد ایران
پادکست «آن» هربار داستان واقعی آدم‌ها رو تعریف می‌کند تا سعی کنیم خودمون رو جاشون بذاریم. لینک همه شون هست . در قسمت چهارم که ساختنش بیشتر از اپیزودهای قبل زمان برده، داستان شاعری افغان به نام ریحانه را می‌شنویم که در ایران به دنیا آمده و بزرگ شده. شاید برای خیلی از ما این اولین بار باشه که از زاویه دید مهاجری که مورد تبعیض قرار گرفته داستانش رو بشنویم و کمی همدلی کنیم. کار
International relations
Publisher's speech
depends on it.
human life, and it not i
به نظر می‌رسد پس از مدت‌ها انتظار پاییز امسال باید منتظر عرضه The Last of Us Part 2 باشیم.
یکی از خرده فروشی‌های لهستانی، این بازی را برای عرضه در ۵ مهر سال جاری لیست کرده است. در کنار تاریخ انتشار، باکس آرتی هم از The Last of Us Part 2 به نمایش گذاشته شده که
ادامه مطلب
طبق گفته‌های یکی از منابع داخلی استودیوی ناتی‌داگ، به تازگی جلسه‌ای بین اعضای ارشد تیم بازاریابی Playstation و سران و کارگردان‌های استودیوی ناتی‌داگ تشکیل شده است. طبق گفته‌های این منبع که طی پستی بر روی انجمن Reddit به اشتراک گذاشته شده است، تاریخ عرضه‌ی نهایی بازی انحصاری و مورد انتظار The Last of Us Part 2 مشخص شد.
ادامه مطلب
Ice Age,Ice Age: Continental Crack Up,اسکرت,انیمیشن کوتاه Ice Age Continental Crack Up,دانلود Scrat's Continental Crack-Up 720p,دانلود انیمه Scrat's Continental Crack-Up 2010,دانلود انیمه سقوط قاره ای اسکرت,دانلود انیمه کوتاه Continental Crack-Up 2011,دانلود انیمیشن Ice Age,دانلود انیمیشن Scrat's Continental Crack-Up Part 2,دانلود انیمیشن عصر یخبندان,سقوط قاره ای اسکرت,
ادامه مطلب
دانلود رایگان فیلم Still Human 2018 با کیفیت BluRay 720p
پیش نمایش فیلم اضافه شد
نسخه کم حجم و با کیفیت x265 اضافه شد
کیفیت ۴۸۰p اضافه شد
کیفیت ۱۰۸۰p اضافه شد
منتشر کننده فایل: Film2Movieژانر : غم‌انگیز , خانوادگی , اجتماعی

۷٫۷/۱۰ از ۴۹۱ رای
مدت زمان : ۱۱۲ دقیقهزبان : کانتونیکیفیت : BluRay 720p فرمت : MKVانکودر : F2Mحجم : ۹۹۹ مگابایتمحصول : هنگ کنگستارگان : Anthony Wong, Crisel Consunji, Cecilia Yip, Sam Leeکارگردان : Oliver Siu Kuen Chanلینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنویس – کیفیت‌های دیگر
خلاصه داس
Automobile spark plug: electric part generating sparks to ignite an internal combustion engine.Ceramic insulator: pottery support for the parts that conduct electricity.Terminal: place where a current-conducting wire is attached.Spline: hollow channel.Resistance: device that controls the strength of the current.Ground electrode: current device that unites the electrodes.Spark plug gap: space separating the current conductors.Center electrode: central current conductor.Gasket: spot where two part join together.Spark plug body: metal part of the spark plug.Hex nut: hexagonal piece of metal used to screw in a spark plug.
It is an especial day.In winter in IRAN.The revolution has been successful.Anniversary of the Islamic Revolutionis celebrated on 22 Bahman.
The Shah's regime was seen as an oppressive, brutal, corrupt, and extravagant regime by some of the society's classes at that time. It also suffered from some basic functional failures that brought economic bottlenecks, shortages, and inflation.The Shah was perceived by many as beholden to – if not a puppet of – a non-Muslim Western power (the United States) whose culture was affecting that of Iran. At the same time, support for the Shah may have waned among Western politicians and media – especially under the administration of U.S. President Jimmy Carter – as a result of the Shah's support for OPEC petroleum price increases earlier in t
It is an especial day.In winter in IRAN.The revolution has been successful.Anniversary of the Islamic Revolutionis celebrated on 22 Bahman.
The Shah's regime was seen as an oppressive, brutal, corrupt, and extravagant regime by some of the society's classes at that time. It also suffered from some basic functional failures that brought economic bottlenecks, shortages, and inflation.The Shah was perceived by many as beholden to – if not a puppet of – a non-Muslim Western power (the United States) whose culture was affecting that of Iran. At the same time, support for the Shah may have waned among Western politicians and media – especially under the administration of U.S. President Jimmy Carter – as a result of the Shah's support for OPEC petroleum price increases earlier in t
I read some philosophy books in the past like Sufi's world and alphabets of philosophy. So, I am familiar with some expressions of it about the goal of human life, but I'm not going to write such things.I want to write about my own goals in my life right now. And they can change in the future as they're different from my goals in the past. I can speak about myself just like that I am right now.Peace is the most important thing for me. Peace inside my heart, peace in my family and, peace in the world. I never do anything that destroys this. I want to live in peace and, I want to rest in peace after my life.I'm married. My spouse and I have a baby that we love him. We are a happy family, I think. I have good parents that they always support me. I have a few friends. I don't have a lot. And i
دانلود فیلم Human Capital 2019
امتیاز : 7.9 از 10
کیفیت : WEB-DL 1080p
ژانر : جنایی, درام
کارگردان : Marc Meyers
ستارگان : Alex Wolff, Marisa Tomei, Maya Hawke, Peter Sarsgaard
سال : 2020
کشور : آمریکا
سازندگان : Stephen Amidon,Oren Moverman
مدت زمان : 1 ساعت و 35 دقیقه
زندگی دو خانواده ی متفاوت بعد از این که فرزندانشان با هم وارد رابطه شدند، با یک دیگر درگیر می گردد. این رابطه به اتفاقی غم انگیز ختم می شود
ادامه مطلب
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

دریافت
هنوز باورم نمیشه که این‌کارو کردم. هنوز باورم نمیشه که جایی رو که با عشق درستش کرده بودم رو به‌خاطر یکی‌دیگه به باد دادم. خیلی نامردیه:(

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

ادامه مطلب
Sexuality and libido are one of the most important needs of God for human existence. Completely satisfying your sexuality in the right way means being with your spouse is one of the pillars of happiness. But over the years, with human culture moving toward corruption and destruction, there have been many changes in the way we satisfy libido. Underestimating religious beliefs has led to the collapse and abandonment of real human culture as well as human movements in sexual bias. Walking humanity on the road to gender bias has had a devastating impact on one's personal, family and social life.Society: increasing corruption in society, spreading insecurity among people, especially women,Family: No promise of couple, weakening of family foundation,Man:Psychology: Depression, Self-esteem,Physic
Islam and divine religions have sought to preserve the equilibrium between humans and nature. The issue of the environment is a very important issue. In short, this issue is important because it is about mankind’s responsibility vis-à-vis nature; they should feel that responsibility. Just in the same way that we feel a responsibility with regard to human life, we must feel responsible with respect to nature. Islam and other divine religions have sought to preserve the equilibrium between humans and nature. This is the basis and main goal [in caring for nature]. Not preserving this equilibrium is the result of [a number of] factors, the most important of which is human complacency, the quest for power, and the bullying nature of some of us, humans. When this does not happen – that is,
Abal-Fadhl Al-Abbas's value derives from his selfless endeavor, self-sacrifice, sincerity, and loyalty to the Imam of his time; his nobility originates from his patience and resistance; it arises from his refraining to drink water while he was thirsty and standing by the river [in respect and sympathy for his companions who were thirsty].
Shi’a traditions are at the pinnacle of excellence. Our Shi’ite principals persuaded a Western philosopher, who grew up familiar with Western concepts of philosophy, like Henry Corbyn, to sit attentively in front of Allameh Tabatabai. He felt humbled before this wisdom and thereafter became a Shi’a disciple who promotes Shi’a principlas in Europe. Shi’a traditions can be taught at all echelon, ranging from an average intellect to the highest ran
با سلام 
در سری مقالات معرفی هاردهای سرورها امروز به سراغ 600GB 10K 6G میپردازیم 
این هارد یکی از محبوب ترین هاردها در بین ایرانیان می باشد 
علتش را میتوان قیمت و ظرفیت مناسب این هارد نسبت به سایر هارد ها میباشد 
SPARE PART : 
581311-001
653957-001
713964-001

RETAIL PART : 
FOR DL380 GEN 7 :  581286-B21
FOR DL380 GEN 8 : 652583-B21

هر چند در سرور های نسل 9 و 10 پارتی مربوط به این هارد وجود ندارد اما میتوانید از پارت 652583-B21  در این سرورها استفاده کنید 
جهت آشنایی بیشتر و مشاوره رایگان تماس بگیرید

Ark or God's Commands

During this time, the appearance of Human Being began to change and diversify with regards the diversifying the climate referring to different place of continents so People in Asia became slant eyed & brunet, in Europe Blond & Blue eyed and in Africa Black and the lands which part from these continents will carry the same characteristics (Island and Land Pieces). You could find in all of these people the Ark’s traces, it is possible to see in all these continents people’s myth the Deluge or flood myth and they have a belief system like Shaman belief system.
Therefore the people who got off from the Ark and living around it would carry its name along history. The people closest to this ship took on to preserve and protect of this legacy of Ark so thei
شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ 
ارائه دهنده خدمات شبکه 
شماره تماس : 71189-021
ادرس سایت : http://ysorkh.net/

SPARE PART NUMBER : 

781577-001
872736-001
781578-001 
872477-S21

RETAIL PART NUMBER : 
HPE DL380 GEN8 : 781516-B21
HPE DL380 GEN9 :  872477-B21
HPE DL380 GEN10 :  872477-B21 

امروز میخواهیم پارت نامبر های مربوط به سرور های اچ پی و هاردهای HPE 600GB 10K 12G  را مورد بررسی قرار دهیم . 

SPARE PART NUMBER : 

781577-001
872736-001
781578-001 
872477-S21

این پار نامبرها مربوط به پارت نابرهای روی هارد میشود . با این ارتها نمیوان نوع کدی سرور را مشخص نمود
بازی The Last of Us Part 2 حدود 50 درصد بزرگ‌تر از نسخه اول است
هالی گروس (Halley Gross) یکی از دو نویسنده بازی در گفتگو با وبسایت GamerBraves در خصوص این موضوع و بزرگی بازی توضیحاتی ارائه کرد و اظهار کرد این اثر حدود 50 درصد بزرگ‌تر نسخه اول آن است.

بررسی ویدیویی بازی Blasphemous
بازی Blasphemous یک اثر اکشن پلتفرمر دو بعدی با الهام‌گیری از آثار ژانر مترویدوانیا است که توسط استودیو اسپانیایی مستقل The Game Kitchen ساخته شده است.

تمرکز راک‌استار بجای بسته الحاقی داستانی روی م

کمپرسور دندانپزشکی  PART

بدون روغن
مخزن 90 لیتری
مناسب تا چهار یونیت
دارای دو فن خنک کننده
موتور پر قدرت 1500 وات
مجهز به شیر برقی
دبی 162 لیتر در دقیقه
مخزن اپوکسی (ضدزنگ)
کم صدا (69 دسی بل)
تحت لیسانس ناردی ایتالیا
یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش
ارسال رایگان به سراسر ایران
قیمت:تماس بگیرید
آدرس سایت:www.MDENT.ir
کانال تلگرام : https://t.me/dentshop
 صفحه اینستاگرام:https://instagram.com/tajoddin.ir
شماره های تماس:

مستند “انسان” Human گلچینی از داستان ها و عکس هایی از جهان ماست که بازتابی از آن چیزی است که در وجود تک تک ما به انسان بودن تعبیر می شود.

این مستند با زمان ساخت نزدیک به سه سال نتیجه تلاش بیش از ۲۰۰۰ نفر در ۶۰ کشور جهان است و نخستین فیلمی بود که همزمان با سینما در سازمان ملل متحد و همچنین یوتیوب به نمایش در آمد.

در این مستند با ۲۰ نفر مصاحبه شده و هر کدام چهل پرسش را پاسخ می دهند که ساختار گفتاری فیلم را تشکیل می دهد. فیلم برداری پیشرفته با پهپ
Martyrdom in Islam. On the importance of martyrdom in Islam

The words of
the Holy Prophet (PBUH) are that “the most dignified way to die is to be martyred.”1  

“Self-sacrifice
is the best (form of) benevolence and the highest stage of faith.” 2

Martyrdom in
Islam is a major concept. Anyone who fails to grasp the meaning of martyrdom,
will also not understand the sublime message in Islam. “Islam” means
submission to God, and it is in martyrdom that this submission to God finds its
full expression. In Islamic Ideology, the greatest aim in the life’s struggle is
to become victorious over the self. 3  

The
submission of the reasoning, feeling creation of God that is humankind, means
that all human life belongs to God, and to God it returns. Man is to have no
cares and d
Soudabeh:This prayer is very special and can even be used as the basic prayer. If we look at the last part of the prayer, the affair and  the act, are indicated in this prayer. The act must be based on satisfaction and Fel (intention) is based on obedience and both of them are on the basis of inspiration.  In the part of  Fel (intention) what causes obeying is ذلل نفسی ( having supplication mode)  and عظم شانک ( seeing yourself submissive and  consider God  great)  the act that gives satisfaction is inspired and this subject is happening with ذلل نفسی و عظم شانک This is very obvious. The act of righteousness is done by inspiration or with obedience to God.  If these two inspirations are made, the person will despise himself before God and consider Go
Human expectation of religion

Publisher’s speech

The dawning religion has illuminated
life and the opportunity to enjoy human and divine blessings so that man
guide by that heavenly ray and to enjoy all the capabilities and attain to
its highest position the position of divine caliphate in the earth, and the
worship of Allah.
This
highest divine blessing has always been the subject of threats by the
arrogances, and the moldings and distortions of the masters of power and
deceit. In fact, the people of religion, in the power's light and dignity of
religion, turn into crashing dangers and storms. That rebellious powers
are always frightening of them and reject them; but they have used all the
power in separating religion from the realm of human life to
The Lego Movie 2: The Second Part 2019 1080p BluRay,انیمیشن فیلم لگو ۲ دوبله فارسی,دانلود انیمیشن The Lego Movie 2 2019,دانلود انیمیشن لگو قسمت دوم The Lego Movie 2019,دانلود دوبله فارسی کارتون لگو 2 2019,دانلود زیرنویس فارسی The Lego Movie 2019,دانلود فیلم لگو 2 قسمت دوم,دانلود کارتون انیمیشن لگو ۲ با کیفیت بلوری,دانلود کارتون لگو 2019 دوبله فارسی,دوبله فارسی,دوبله فارسی انیمیشن The Lego Movie 2 The Second Part,زیرنویس فارسی The Lego Movie 2: The Second Part,لگو مووی ۲: بخش دوم,
ادامه مطلب
Sexuality and libido are one of the most important needs of God for human existence. Completely satisfying your sexuality in the right way means being with your spouse is one of the pillars of happiness. But over the years, with human culture moving toward corruption and destruction, there have been many changes in the way we satisfy libido. Underestimating religious beliefs has led to the collapse and abandonment of real human culture as well as human movements in sexual bias. Walking humanity on the road to gender bias has had a devastating impact on one's personal, family and social life.Society: increasing corruption in society, spreading insecurity among people, especially women,Family: No promise of couple, weakening of family foundation,Man:Psychology: Depression, Self-esteem,Physic
امشب دیدن فیلم Sacrifice رو به پایان رسوندم، اثری از تارکوفسکی بزرگ. این اولین فیلمی بود که از تارکوفسکی میدیدم، و البته انتخاب مناسبی برای شروع آشنایی باهاش نبود؛ چرا که آخرین اثر این کارگردان برجسته به حساب میاد. در هرصورت، همونطور که شاید بدونین، مشخصه فیلمای تارکوفسکی، صحنه های دیالوگ محور و روند کند داستان و بازیگریه، این موضوع شاید برای همه خوشایند نباشه، من خودم هم در چندروز تونستم فیلم بطور کامل ببینم! 
در مورد خود فیلم بخوام بگم، تا پ
امشب دیدن فیلم Sacrifice رو به پایان رسوندم، اثری از تارکوفسکی بزرگ. این اولین فیلمی بود که از تارکوفسکی میدیدم، و البته انتخاب مناسبی برای شروع آشنایی باهاش نبود؛ چرا که آخرین اثر این کارگردان برجسته به حساب میاد. در هرصورت، همونطور که شاید بدونین، مشخصه فیلمای تارکوفسکی، صحنه های دیالوگ محور و روند کند داستان و بازیگریه، این موضوع شاید برای همه خوشایند نباشه، من خودم هم در چندروز تونستم فیلم بطور کامل ببینم! 
در مورد خود فیلم بخوام بگم، تا پ

Publisher’s speech

worship of Allah.
This
با سلام خدمت دوستان گرامی 
این وبلاگ متعلق به شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ 
آدرس سایت : http://ysorkh.net/
جهت مشاوره و تماس بگیرید : 71189-021

450gb 10k 6g : 

spare part number : 

581310-001
597609-002
599476-002
619286-002

retail part number : 

HPE DL380 GEN7 :  581284-B21 
HPE DL380  GEN8  : 652572-B21
برای خرید پارت نامبرهای فوق میتوانید با ما تماس بگیرید 
خریدی مطمئن از شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ 
1سال ارانتی تعویض
5 سال خدمات پس از فروش 
گارانتی ضمانت اورجینال بودن 
450gb 10k 6g : 

spare part number : 

Philosophy of Human
Rights
Publisher's speech
Name of God
Imam Sadiq (peace
be upon him) said: "Everyone in the world has his own time, there are no
mistakes and doubts over him".As the times are
different, speeches and conversations are also different at any time, and only
humans can survive in the life of their lives by hearing and taking them into
consideration, which knows the errors and doubts of science and practice, and
with Having a shield of knowledge and awareness prevents it from attacking it.
Accordingly, one of
the most important roles of religious scholars and scientific scholars is to
identify these mistakes and doubts and to exclude them from the scope of
religious thought and beliefs of the faithful.
The fact that now
in our time has become a pretext in the hands of the ag
The Promised in Christianity – Part 2
Part 1

Islamic narratives affirm Second Coming of Jesus (PBUH). For example, the Prophet Muhammad (PBUH) said: 
“I swear to God, whom my life is in his hands, that, Jesus, Son of Mary, will certainly descend among you as a righteous judge and a just leader.”
The commentators also, in interpretation of verse 159 of Surah Nisa, relate it to Second Coming of Christ at the Apocalypse and consider this verse in this regard. Anyway, issue of descending of Christ and his Second Coming at the Apocalypse is one of the common thoughts of expectation between Muslims and Christians.
ادامه مطلب
Watch on youtube :https://www.youtube.com/watch?v=Sid3vPP7ccg&t=66s
download video : download

download video (Covered at the beginning ) : download
Download partitioned videos : ( for share on instagram ) :
part 1             part 2  
part 3             part 4                part 5

Why do Iranians burn Obelisk ?

Obelisk is a symbol of ancient Egypt and in the majority of countries
where Zionist influence where there was a great show. The symbol for the
world's global activity Zion.

Not long ago, MarkDice
forty-year-old Wisconsin native of America by showing the symbol on
youtube made a big deal
 And a large part of the human identity of this symbol be aware of this.
Mr.Raefi pour in past years were noted.
But those who understand down

مدت زمان: 4 دقیقه 34 ثانیه
ژانر : اکشن، ماجراجویی، تاریخی، عاشقانه، جنگیزبان : دوبله فارسیتعداد قسمت ها : 20 اپیزودکیفیت : WEB-DLمحصول شبکه هیستوری Historyامتیاز : 8.6 از 10خلاصه داستان : یک کشاورز و جنگجوی وایکینگ به نام رگنار لودبروک که به عنوان یکی از بزرگترین قهرمانان تاریخی کشورهای اسکاندیناوی شناخته می‌شود، طی سالیان متمادی به همراه اعضای خانواده و مردم قبیله خود، قلمرو فرمانروایی‌اش را توسعه می‌دهد. او با پادشاه آن دوران وایکینگ ها به مخالفت برمیخیزد و دوست دارد این
آناتومی عضلات گردن را مشاهده می فرمایید:

دریافت فایل!مدت زمان: 8 دقیقه 12 ثانی
You are a Habi ( the grain) manager and if you deceive yourself on this Hab ( the grain) management and somewhere your ability will run but so you need to be connected to the source to grow your seed a little. And if it does not transfer to the soil and its food runs out, it will not produce.Many of us have many things naturally and do not seek the facts.Everywhere it comes to the name of Falagh, then it says about the shelter. The reason is that Flash is the name of a well in hell. Because some did not have the initial reserve and did not go ahead and stay in the well, and many of them went ahead because of the initial reserve, but they didn't move to the soil and stayed in the well.If one says how human flourishes and how their Hab Flag or Nava Flag grows?Its answer is ادای دین (
این فیلم برای کسانی که میخوان با عضلات صورت آشنا بشن بسیار عالیه!

دریافت وید
Watch on youtube : https://www.youtube.com/watch?v=Ti6uh4wEJFM&t=3s
download video : download

Download partitioned videos : ( for share on instagram ) :
part 1             part 2               part 3
part 4             part 5               part 6
part 7             part 8               part 9
part 10

To download any file from Picofile, first click on :

Then click on :

دانلود ویدیو اصلی : دریافت 

دانلود  ( پارت بندی شده  ) ( همراه با کاور ) ( مناسب سایز اینستاگرام ) :

پارت 1               پارت 2                   پارت 3
پارت 4               پارت 5             

Publisher’s speech

worship of Allah.
This
نام پرده نما: More Human Than Human 2018
ژانر:Documentary
امتیاز:  IMDB
کارگردان :
نویسنده :
بازیگران:
فیلم نامه :
تدوین:
آهنگساز:
فیلمبرداری :
اطلاعات بیشتر پرده نما :IMDB و WIKI و rottentomatoes
کشور تولید کننده:
تاریخ انتشار :
زبان پرده نما :اِنگلسی اَمریکن
کمپانی تولیدکننده :
بودجه :
میزان فروش :
کیفیت های تصویری :
کیفیت های صوتی :
مدت زمان: 
رده سنی : بزرگسال
خلاصه داستان:

دانلود با کیفیت 720
دانلود با کیفیت 1080
دانلود قسمت سیزدهم 13 سریال مانکن با لینک مستقیم
دانلود قسمت سیزدهم سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده
کارگردان : حسین سهیلی زاده
موضوع : اجتماعی ، خانوادگی
سال تولید و انتشار : 1398
محصول : ایران
بازیگران سریال عبارتند از : محمدرضا فروتن • مریلا زارعی • نازنین بیاتی • امیرحسین آرمان • فرزاد فرزین • لیندا کیانی • حسین پاکدل • الهام پاوه نژاد • عارفه معماریان • رضا توکلی • بهشاد شریفیان • پانته آ کی قبادی • رابعه مدنی • بهزاد خلج • ب

Human Fall Flat بازی در سبک فکری و ماجراجویی است که در سال 2016 توسط No Brakes Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است.

Bob یک انسان معمولی و فاقد هرگونه قدرت های ابر قهرمانی است، اما اگر ابزارهای مخصوص به هر کار در اختیار او قرار داده شود، کارهای بسیاری از دستش بر میاید.

بازی Human Fall Flat ، بسیاری از چالش های هیجان انگیز را برای شما و Bob در نظر گرفته است، گیم پلی بازی مبتنی بر فیزیک و محیط گرافیکی آن بسیار جذاب و اعتیادآور است

حداقل سیس
پیش نوشت: این کاریه که خیلی وقته می‌خواستم انجام بدم، که بلاگمو مرور کنم و یه سری تفاوت‌های خودم و قلمم و یه سری چیز دیگه رو توش رد بزنم... اما نکته‌ش اینجاست که به درد کسی جز خودم احتمالا نخواهد خورد :)
------------------------------------

حماقت
بیشتر ببینیم
اصلاحیه
قرآن
داستان 91ی‌ها - 0
داستان 91ی‌ها - 1

استت جیمیل
آدم باشیم
زندگی کوتاه است
خدای ملاصدرا
مرسی که هستین
تفاوت‌های من و تو
بوی خوش یک زن
منم آدمم خب!

موفقیت - 1
موفقیت - 2.1
موفقیت - 2.2
داستان 91ی‌ها

Human: Fall Flat – انسان: سقوط آزاد عنوان بازی محبوب و پرطرفدار کمپانی No Brakes Games است که برای اولین بار در ماه جولای سال 2016 برای پلتفرم های PC ، Linux و MacOS عرضه شد و یک سال بعد برای کنسول های بازی نسل هشتم از جمله Xbox One و PS4 و همچنین Nintendo Switch ارائه شد. بعد از درخواست های پی در پی و علاقه کاربران به این بازی، سازندگان بازی Human: Fall Flat تصمیم گرفتند تا آن را برای سیستم عامل های موبایلی از جمله اندروید پورت و منتشر کنند. وظیفه این کار به عهده استودیوی آمریکایی

Human: Fall Flat – انسان: سقوط آزاد عنوان بازی محبوب و پرطرفدار کمپانی No Brakes Games است که برای اولین بار در ماه جولای سال 2016 برای پلتفرم های PC ، Linux و MacOS عرضه شد و یک سال بعد برای کنسول های بازی نسل هشتم از جمله Xbox One و PS4 و همچنین Nintendo Switch ارائه شد. بعد از درخواست های پی در پی و علاقه کاربران به این بازی، سازندگان بازی Human: Fall Flat تصمیم گرفتند تا آن را برای سیستم عامل های موبایلی از جمله اندروید پورت و منتشر کنند. وظیفه این کار به عهده استودیوی آمریکایی
Filters for small motors: apparatus used to remove suspended particles from a gas or liquid.Cover: piece of metal closing the filter.Housing: metal casing protecting the filter.Foam pad: a mass of spongy material used for filtering a liquid or gas.Filter: surface pierced with little holes.Washer: round, thin metal part, hollow un the center.Gasket: lining that seals a joint.Filtering element: part through which liquid passed to be clean of its impurities.Pan: small container.Cover: piece of metal closing the filter.Wing nut: winged piece of metal, to be turned by thumb and finger.
کتاب های بسیار زیادی برای خواندن وجود دارد که تا اخر عمر هم به پایان نخواهند رسید. کتاب‌ها برای قرن‌ها نوشته شده اند، مانند زمان حاضر، کسی کتابی می‌نویسد، و در اینده هم کتاب های زیادی همچنان نوشته خواهند شد.چه به دنبال چیزی الهام‌بخش باشیم، و یا چیزی که ما را به خنده وادارد، عشق و یا حتی به دست اوردن یک مهارت جدید، کتاب های بی شماری برای هر موضوعی وجود دارد.
ادامه مطلب
Philosophy of Human
Rights
Publisher's speech
Name of God
Imam Sadiq (peace
Accordingly, one of
The fact that now
in our time has become a
انواع قیامت های در جریان
904- و بیهوده نیست که سوره واقعه که همان قیامت است سخن از انواع شرابهائی است که به متقین نوشانده می شود از دست ربشان. که این همان مستی دمیدن روح است از دست اربابان عشق و عرفان، که این مستی در مومنان به شکلی بروز می کند و در کافران به شکل و ماهیتی دگر و در منافقان نیز خاص خودشان است. یکی اهل ذکر می شود و یکی عربده کش می گردد و یکی هم بمب به شکم می بندد و به میان مردم می رود و یا مردم را بمباران می کند. اینها انواع قیامتهاست که
600GB 15K 12G :

با سلام خدمت دوستان گرامی 
ارائه دهنده خدمات شبکه 
ادرس سایت : http://ysorkh.net/
جهت مشاوره رایگان با م تماس بگیرید 
جهت ارتقا و بهبود خدمات پارت نامبر ها را با ما به اشتراک بگذارید 

600GB 15K 12G
 748435-001

RETAIL PACK PART NUMBER : 
HPE DL380 GEN8 : 748387-B21
HPE DL380 GEN9 : 870757-B21
HPE DL380 GEN10 : 870757-B21

همان طور که میدانیم هاردهای 12G/SEC مخصوص سرورهای نسل هشتم نهم و دهم میباشد و سرورهای با نسل های پاییتر این هارد را سا
The fitrah (divine essence) in all of us. our primordial human nature that leads us to tolerance

Tolerance is
proof of intelligence and a symbol of excellence. 9

In one famous
Hadith, the Prophet Muhammad (PBUH) is reported to have said, “All of
humanity are as equal as the teeth of a comb.” 8 It is
recorded that once, while the Prophet Muhammad (PBUH) sat with his companions,
a funeral cortege passed by and he stood up out of respect. A companion
remarked that this was only the funeral of a Jew, implying that that was far
too unimportant for the Prophet’s attention. He challenged this by asking, “Was
he then not also a human being?” 8

In the view of
Allah (God) the whole of humanity consists of one single community.8

So what then
goes wrong? In our 21st century world, repo
دانلود قسمت 11 سریال مانکن
دانلود قسمت یازدهم سریال مانکن : سریال جذاب و تماشایی مانکن جدیدترین سریال مخصوص شبکه خانگی می باشد که در موضوع درام و خانوادگی ساخته شده و اصلا موضوع سریال به دنیای مدلینگ ارتباطی ندارد بلکه یک داستان عاشقانه می باشد. کارگردانی سریال بر عهده حسین سهیلی زاده به تهیه کنندگی ایرج محمدی می باشد ک در 26 قسمت 45 دقیقه ای ساخته و تولید شده است که شما می توانید مانکن را از سایت پیشگام مووی با لینک مستقیم دانلود نمایید .

کار
In my opinion, there are two types of falling in love for human
beings, Natural-love and Artificial-Love. In the first one, you are in a normal
and healthy condition in your life, and by "normal" and "healthy"
I don't mean an "every-thing-is-OK" life! I simply mean, you HAVE problems,
just like everybody else has them, but those are not some BIG deals, you know. I
mean they EXIST, but don't make you frustrated or feel alone or weak or miserable.
Generally, I mean in those conditions you are OK with your little sweet life.
And at these times something may happen that I call it Natural-Love! Weird title,
hah?! I know, but if you listen to my explanations, you'll soon agree with me
on choosing such name. So, what exactly is this Natural-Love thing? A Natural-Love
is a kind of love that you do
سلام خدمت دوستان گرامی
برای خرید و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید 
امروز میخوایم پارت نامبرهای 900GB را مورد بررسیر قرار دهیم : 
HPE 900GB 10K 6G 

HPE SPARE PART NUMBER : 
619463-001
619286-004
652566-004
507129-018
641552-004
1EP200035
718159-001
EG0900FBVFQ
ST900MM0007

HPE RETAIL PART NUMBER : 

HPE DL380 GEN8 : 619291-B21HPE DL380 GEN9 : 52589-B21

دو نوع پارت نامبر داریم 
ریتیل 
اسپیر 

HPE 900GB 10K 6G 

HPE SPARE PART NUMBER : 
619463-001
619286-004
652566-004
507129-018
641552-004
1EP200035
"We don't read and write poetry because it's cute. We read and write poetry because we are members of the human race. And the human race is filled with passion. And medicine, law, business, engineering, these are noble pursuits and necessary to sustain life. But poetry, beauty, romance, love, these are what we stay alive for. To quote from Whitman, "O me! O life!... of the questions of these recurring; of the endless trains of the faithless... of cities filled with the foolish; what good amid these, O me, O life?" Answer. That you are here - that life exists, and identity; that the powerful play goes on and you may contribute a verse. That the powerful play *goes on* and you may contribute a verse. What will your verse be?"
-Dead Poets Society
راه نجات
936- در اینجا یک مسئله بسیار مهم پیش روی قرار می گیرد و آن اینکه آیا هر کسی که زین پس بخواهد از ضلالت و مرگ و نیستی نجات یابد بایستی همین راه و ورش و وقایعی را که بنده گذرانیده ام طی کند؟! هرگز! ابداً! برای سائرین این نجات بسیار بسیار آسانتر و سریعتر است و آن درک و تصدیق این معارف و حقایق و بینات است و سپس توبه و انابه و اصلاح اعمال و مسیر زندگی و اطاعت از حقوق و قوانین و معارفی که در این آثار در جریان زندگی مدرن درک می شود که هجرت از جمله آن
دانلود سریال مردگان متحرک فصل اول | The Walking Dead Season One
ژانر : درام، ترسناک، تخیلیزبان : دوبله فارسیتعداد قسمت ها : 6 اپیزودمدت زمان هر قسمت : 45 دقیقهمحصول شبکه AMCامتیاز : 8.4 از 10خلاصه داستان : جانشین کلانتر، ریک گریمز پس از آنکه که دنیا توسط نامیراها تسخیر شده از کما خارج شده و می‌خواهد خانواده‌اش را پیدا کند. در آتلانتا، گروهی از بازمانده‎‌ها ریک را نجات می‌دهند، اما آنها در فروشگاهی که توسط زامبی‌ها محاصره شده‌ گیر می‌افتند. ریک به لوری و ک
To make provision, for indeed the best provision exists GodwarinessWe have both worldly provisions and the Hereafter. But the best provision is Godwarriness. The Prophet ( P.B.U.H.) says: " Do you want to give you a provision that benefits you both in the world and in the Hereafter ?" And whether it is the material or spiritual provision, there is no contradiction, but the concept is wider than the obligation.The person is confronted with a situation to receive a provision. In this prayer, the prophet has proposed to change the horizon of one's vision to have a reserve.We have a section in prayer that relates to the Divine Names. The other part is about intercession, which is Salvat ( peace be upon the prophet and his also household). There is also a section on needs.Paying off the debt
WWW.ISLAMPFR.COM
Factors of the Promised Mahdi (PBUH) Reappearance
Part 1
Reappearance Factors are the factors
that pave the way for Imam’s Reappearance and are considered as the
reasons of his reappearance. It must be said about it: Although the main
factor of Imam Mahdi’s reappearance is the “will of God”, but what
humans can do for reappearance preparation is the elimination of factors
which causes his occultation and to make themselves prepared. This
preparation is achieved by doing their duties and obligations specially
the duties of the absence era such as: Waiting for the reappearance,
praying, patience, self-development, intellectual and social growth.
This preparation should be proportionate to the acceptance of global
governance: which means it has to be widespr

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

دریافتمدت زمان: 4 دقیقه 47 ثانیه 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدب
دانلود سریال پادشاهی | Kingdom  
ژانر : اکشن، هیجانیمحصول کره جنوبیانتشار : 2019زبان : دوبله فارسیکیفیت : WEB-DLمحصول شبکه نتفلیکسامتیاز : 8.4 از 10خلاصه داستان : ولیعهد جوانی بنام جو جی هون به مأموریت دشواری فرستاده می‌شود تا رازهای پیرامون یک بیماری مرگبار را کشف کند؛ طاعونی که باعث می‌شود مردم بعد از مرگ به شکل زامبی به حیات بازگردند و به شکار انسان‌ها بپردازند. در این میان پدرش هم به دلایلی ناپدید شده است و او به دنبال پیدا کردن سرنخی از پدر خود می
دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده بنام حواس پرت
آهنگ زیبا و بسیار شنیدنی سینا درخشنده بنام حواس پرت همراه با متن و کیفیت اصلی
Song Exclusive Sina Derakhshande   “Havas Part” With Text And Direct Links In Media-Music
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ حواس پرت

ادامه مطلب
Philosophy of Human
Rights
Publisher's speech
Name of God
Imam Sadiq (peace
Accordingly, one of
The fact that now
in our time has become a
Presently the mind of humankind is ready to understand, to learn, and to know, undoubtedly, that a lofty human will come to save them from the burden of oppression and tyranny.
Mahdi is among us and perhaps when you are in bazar you had seen him, but you dont recognize him.
He took his paces on your paces.
All of his constration is on you.
All of your sensations,He know.
Dont be afraid! He is very kind
Presently the mind of humankind is ready to understand, to learn, and to know, undoubtedly, that a lofty human will come to save them from the burden of oppression and tyranny.
Mahdi is among us and perhaps when you are in bazar you had seen him, but you dont recognize him.
He took his paces on your paces.
All of his constration is on you.
All of your sensations,He know.
Dont be afraid! He is very kind
I want to say thank you.I know my blog is not up there among the best and brightest. I know you want a happier, more positive account in your feed..Ever since I've moved to the South, I've tried to post less on Social media . I desperately wanted to share my thoughts, reflections and observations on life, yet, I didn't want to bore you with my long captions. But writing is what I do. It gives me a sense of relief, helps me to develop self-awareness.As an Iranian, politics and activism are in my blood. Geopolitics, strategy, and understanding the future are my favourite topics..Iran is going through a spasm. The situation is getting pretty heated in terms of the level of anger we have. And I’ve kept reminding myself these past few days that I am a small part of a generation which is
صفات و ویژگیهای شیطان
715- همه صفات و ویژگیهای شیطان در قرآن کریم وجهی از طرز فکر و صفات عامه بشری است مثل نگرانی از فقر و بدبختی در آینده، زیباسازی اعمال زشت خود، ایجاد خودشیفتگی و غرور، ناشکری و بدبینی در قبال بلایا و خسارتهای دنیوی، قیاسی گری و ظاهرپرستی و امثالهم که جمله از القائات شیطان در بشر است عین طرز فکر و حالات و مسائل طبیعی بشر است. پس شیطان بخشی از طبیعت بشر و نفس اوست و چون خون در رگهاست. اینست که نخستین مراحل خودشناسی بشر عین شیطا
دانلود بازی Detroit Become Human برای کامپیوتربازی Detroit: Become Human آینده‌ای را نشان می‌دهد که در آن ربات‌های اندروید به اوج هوشمندی خود رسیده‌اند. ربات‌های هوشمند ساخت بشر در تمام سطوح جامعه مشغول به کار هستند و زندگی بدون آن‌ها بی معنی به نظر می‌رسد. تنها وظیفه آن‌ها خدمت به بشریت است، ولی خیلی زود تصمیم می‌گیرند در مقابل انسان‌ها بایستند.
Detroit Become Human
بازی زاویه دید سوم شخص دارد و داستان از جایی شروع می‌شود که ربات خدمتکار، مارکوس همراه با صاحب
The social
evolution of man in history
(The battle between The Truth
and The False)

Author: Morteza Motahhari 
(Ayatollah Shahid Motahari)

The concept of
evolution-the social evolution of man in the past

In the Name of
God, the Most Gracious, the Most Merciful

The meaning of natural evolution is clear, that
is, an evolution that has created the flow of nature without human
intervention or desire. Therefore, there is no difference between humans and
other animals; that
is, the natural course of the determinism path of each animal has brought
to a certain stage; the human being is the same as the current to which we call
him human today, and that he is a particular kind we know the other species.
English | ISBN: 111916771X | 2018 | 432 Pages | PDF | 15 MB
The revised and updated second edition of Introduction to Cities explores why cities are such a vital part of the human experience and how they shape our everyday lives. Written in engaging and accessible terms, Introduction to Cities examines the study of cities through two central concepts: that cities are places, where people live, form communities, and establish their own identities, and that they are spaces, such as the inner city and the suburb, that offer a way to configure and shape the material world and natural environment.Introduction to Cities covers the theory of cities from an historical perspective right through to the most recent theoretical developments. The authors offer a balanced account of life in cities and e
خطرناک ترین بی تقوائی از والدین 
679- خطرناک ترین بی تقوائی از والدین نسبت به فرزندان و بعکس، رخ می نماید. زیرا هر فردی در خانه تبدیل به موجودی واژگونسالار و شیطانی شده و دیگران را بنده خود می خواهد و لذا حداقل عواطف حیوانی هم از میان می رود و پدر و مادر را مأمور شکنجه بچه ها می یابی و آنگاه که به آنها تذکر می دهی می گویند: ما پدر و مادریم و کسی ما را درک نمی کند!؟ یعنی ما وظیفه دارم که بچه مان را بخوریم و زباله دان نفس خود سازیم و اگر نشدند نابودشا
دوره آموزشی نرم افزار سالیدورکس
نرم افزار سالیدورکس یک نرم افزار فوق العاده کاربرپسند و سرعت بالا است که مهندسین مکانیک برای مدلسازی سه بعدی از آن استفاده می کنند.
این نرم افزار هر ساله در آپدیت های خود پیشرفته تر و سرعت طراحی را بالا می برد.
در این نرم افزار سه محیط: Part,Assembly,Drawing وجود دارد.
در دوره آموزشی مقدماتی محیط های part بخش های: Sketch و Features
محیط Assembly
محیط Drawing
و همچنین استاندارد های طراحی آموزش داده می شود.
در دوره آموزشی پیشرفته دوره مقدم
Increasing Population of Human Being

Years passed and Human Generation and population began to rise in numbers and disperse in the world again. This dispersion of Human Being passed million of years so when the continents were linked together started to separate and then approaching and link together with a tiny channels. 

(http://www.indiana.edu/~g103/G103/week11/week11.htm)

< < Next page
Previuos Page > >

page3
page2
page1

page6
page5
page4

page9
page8
page7

우리가 구속을 기다리라는 말을했을 때, 그것은 최종 구속 [이맘 마디 (Imam Mahdi)의 재연]만을 말하는 것이 아닙니다. 대신, 막 다른 골목을 열 수 있습니다. 모든 문제를 해결할 수 있습니다. 이것이 구원의 진정한 의미입니다 : 구원. 기다림으로부터 배우는 무슬림은 구속을 배우고 인간의 삶에는 열 수없는 막 다른 곳이 없다고 가르친다. 또는 인간은 소망을 잃고 소망이 없어 질 것이라는 구실로 행동하지 않을 수 있습니다. 못! 인간의 삶의 마지막 단계에서 수많은 압제적이고 무자비한 행동에 대항하여 구속의 태양이 떠오를 것입니다. 그러면 일상의 막 다른 골목에서 구속이 예상됩니다. 이것이 모
Soudabeh:Can a man be cut off from God?
No one can be cut off from God.The sense of interruption from God when it comes to a person this state is called blasphemous.On the Resurrection day,  there are  multiple people but when they are gathered   only you see human beings. Wherever he tends, that is, it is his act. Wherever he escapes ,  it means that,  he has no connection with that act. For example,  if he saw the believers on the scene of Resurrection,  he should  go to them. Why does he run away from them?He escapes from his parents and children because he doesn't see any connection with them.
جگوار کلاسیک 230/000 تومان 
جگوار طلایی 240/000 تومان 
جگوار آبی 235/000 تومان 
دریک 100/000 تومان 
نایس مشکی 100/000 تومان
آدیداس 100/000 تومان
اجمل کمیستری 180/000 تومان
اجمل سکریفایس 180/000 تومان
گروه تولیدی اجمل یکی از برندهای عربی در دنیای مد و فشن است.
برای مشاهده مناسب ترین عطرهای برند اینجا را کلیک کنید.
                                                                                                                                                                    www.franceshop.ir
A few days ago I was asked about why painting is good for you and the reasons why an elderly person should take painting lessons into consideration as a positive activity for them. I thought this was an interesting question and an excellent topic for my blog.One would think that the first reason is because it gives pleasure, at least that is why I paint! Being able to do what one wants provides great satisfaction.After a little more meditation and research from a psychological, social and medical point of view, I have found many more benefits for the physical, mental and spiritual body not only of children but adults as well. Since I mostly teach adolescents and adults, let me summarize the information in this way:                                                 
بدون شک The Last of Us Part II یکی از مورد انتظارترین عناوین انحصاری پلی‌استیشن 4 است که هنوز در دست توسعه قرار دارد. شایعه جدیدی منتشر شده که به عرضه بازی در فوریه 2020 اشاهر دارد. منبع این شایعه ظاهرا تا حدودی قابل اعتماد بوده و حتی اشاره کرده این بازی شامل چهار نسخه خواهد بود، Standard، Special، Collector’s و Ellie.
این منبع قبلا نیز تاریخ انتشار Death Stranding دیگر انحصاری بزرگ پلی‌استیشن 4 را لو داده بود که قرار است در نوامبر امسال عرضه شود. البته که چنین موضوعی فعلا در
It is as if this imprisonment is due to the things that must be done and revelation, the not done.The cause must be remedied and remanded in order for the person to be released from prison.  Imprisonment is where a person is caught and can not be released from there. And this imprisonment has come about through a series of shortcomings. The solution is to connect to the throne and prophet, and the House (Mecca). That is, one has a problem with one of these. One can check the tongue,  eyes, and organs of the body with the instructions of the throne and the revelation to find out where his problem is. And to solve the problem, one must be connected to these four things (the throne, the revelation,  the Prophet,  the House). It becomes responding to the prayer. According to surahs Ghafe
Philosophy of Human
Rights
Publisher's speech
Name of God
Imam Sadiq (peace
Accordingly, one of
The fact that now
in our time has become a
باید به کشور خودمان ببالیم، زیرا دشمنان نمی گذارند ما هویت خود را بازیابی کنیم. مساحت ایران برابر تمام کشورهای اروپایی است، ثروت آن بیش از همه کشورهای اروپا است. شاید همه بدانند که: تاریخ ایران از همه کشورها بیشتر است، فرهنگ و اندیشه آن عنی تر است. در ایران همیشه خردمندان و دانایان جکومت داشتند، ولی استرالیا و کانادا و امریکا و حتی اروپا، یک رئیس جمهور دانشمند در حد دکترا ندا شته و ندارند. همه آنها از وایکینگها درس گرفته اند، که فقط باید کشت
? Is TATBIR a Part of Shia  Muslim 
If You Just Go to "Google.com" And Write is Search Box : "Shia Muslim" , You Will See Thousands Pic with Blood and harming That Is Awful 
Honestly ? IS this A Part of "Shia - Muslim" ? The Answer is : NO
This Big Mistake Started In shia Since Some Year's Ago and Almost 98% People of Shia  Muslim's Are Disagree With It
And "Ayatollah Ali-al Sistani" The Great Leader of Shia - Muslim in Irag Clearly FORBIDDEN this Awful Tradition at every Level
 So Why Some People Are Doing it and Ignoring??? All The Great Shia Leader's Order's PS : If You find The Answer , Aware me 
I Invite You To Watch an Interview of Tatbir and it's Root in Shia 

Click To Watch
Religionology

Publisher’s speech
The major issue of religion is a history of human history and a continuation of
the world. It has accompanied the length and width of time, so that there is no
period and no place for the truth of religion to be present. Religion is
born with man and remains with the man to all places and he not releases him
and has nothing but a human soul.
Religion, like natural phenomena, is sometimes at the peak and sometimes in the
nadir. Standing up with the Prophets and the favourites of God, it stands with