نتایج جستجو برای عبارت :

؟Why did God create me to sin and then send me to hell

Question:
“I didn’t want to be created. Why did God create me to sin and then send me to hell to suffer a huge pain?”
Answer:
The sentence “I didn’t want to be created…” is basically wrong,
because “I” didn’t exist at all so I couldn’t have meant to be created
or to have wished to be created or not!
Without a shade of doubt every one not only likes to be created, but
also loves the one who created him i.e. the Elevated God. When the
benevolent creator created us he ingrained his love and the love of
“being” in our nature. This is the creation and it never changes.
We know that God created humans from soil i.e. God granted a huge
honor to that amount of worthless soil and appointed him as his
successor. So everyone likes his or her existence and the idea “
Suicide Squad: Hell to Pay 2018 1080p BluRay,WEB-DL,اکشن,انیمیشن,انیمیشن جوخه انتحار: دردسر بزرگ,جوخه انتحار,دانلود Suicide Squad: Hell to Pay 2018 720p,دانلود رایگان فیلم,دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Suicide Squad: Hell to Pay 2018,دانلود مستقیم انیمیشن Suicide Squad: Hell to Pay,دوبله فارسی,دوبله فارسی انیمیشن Suicide Squad: Hell to Pay 2018,سویساید اسکواد,
ادامه مطلب
And then say:O, Allah! Send peace upon Mohammad ( P.B.U.H.) and His blessing household, as well as send peace upon Gabriel, Michael, throne barriers and Your archangel, O God! Bestow Your mercy and blessing upon all of them until reaching them to the satisfaction position and then add as much as You deserve, O! The Most Merciful of those who show Mercy.O, Lord! Send peace upon Mohammad( P.B.U.H.) and his household, the angel of death and his assistants, heaven, and paradise, guards, and the owner and agents of hell, O God! Bestow Your mercy and blessing upon all of them until they are satisfied with it and thereafter increase it as much as You deserve, O! The Most Merciful of those who show Mercy.O, Allah! Send Your peace upon those who record actions and honorable representatives and amba
برین ادامه گذاشتم همه ارو...
فقط منکه دیدم دهنم باااااااااااااااااااز موووووووووووند...
لامصبا چ کار ها که نمیکنننننننننننننننننننننن ای آرمی های خلاااااااااااااااااااااااق
عرررررررررررررررررررررررررررررر
ادامه مطلب
Hotter Than Hellحجم: 5.27 مگابایتتوضیحات: برای نمایش و یا دانلود روی لینک کلیک کنید
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

این نسخه از فیلم دو زبانه و بدون سانسور می باشد
دانلود فیلم جهنم روی مرز Hell on the Border 2019 با لینک مستقیم
نام فیلم : جهنم روی مرز ، Hell on the Border 2019
ژانر : درام، ماجراجویی، وسترن، بیوگرافی
تاریخ انتشار : ۲۰۱۹ میلادی
محصول کشور : آمریکا
زبان : انگلیسی و دوبله فارسی
کیفیت ویدئو : Bluray
فرمت : MKV
حجم : متفاوت با هر کیفیت
زمان : ۸۷ دقیقه
کارگردان :
بازیگران : Zahn McClarnon,Manu Intiraymi,Ron Perlman,Frank Grillo
ادامه مطلب
دانلود سریال ترسناک غریبگانی از جهنم  Strangers From Hell 2019
همراه با زیرنویس فارسی
عنوان: غریبه هایی از جهنم_ Strangers From Hell 2019
محصول: 2019 کره جنوبی از شبکه OCN
ژانر: درام _ترسناک_مهیج
تاریخ پخش: 09 شهریور 1398 – August 31, 2019
قسمت ها: 10 قسمت
روزهای پخش: شنبه و یک شنبه ها
مدت زمان: 60 دقیقه
ادامه مطلب
دانلود سریال ترسناک غریبه هایی از جهنم  Strangers From Hell 2019
همراه با زیرنویس فارسی
عنوان: غریبه هایی از جهنم_ Strangers From Hell 2019
محصول: 2019 کره جنوبی از شبکه OCN
ژانر: درام _ترسناک_مهیج
تاریخ پخش: 09 شهریور 1398 – August 31, 2019
قسمت ها: 10 قسمت
روزهای پخش: شنبه و یک شنبه ها
مدت زمان: 60 دقیقه
ادامه مطلب
اینا رو نصب کنید
pip install smtplib
این کد رو قرار بدید و اجرا کنید همین :)

import smtplib, ssl
from email.mime.text import MIMEText
from email.mime.multipart import MIMEMultipart
smtp_server = "smtp.gmail.com"
port = 587 # For starttls
sender_email = "yourmail@gmail.com"
password = "mailpassword"
# Create a secure SSL context
context = ssl.create_default_context()
# Try to log in to server and send email
try:
server = smtplib.SMTP(smtp_server,port)
server.ehlo() # Can be omitted
server.starttls(context=context) # Secure the connection
server.ehlo() # Can be omitted
server.login(sender_email, password)
# TODO: Send email here
sender_email = "yourmail@gmail.com"
receiver_email = "mahmpira@gmail.com"
message = MI
Soudabeh:In the Name of Allah the Most Gracious and  the Most Merciful, O Lord!  I demand You in the alternation of night and day and in the presence of Your prayer and at the time of voices of prayer unto thee, send Your best     peace upon Mohammad and his household (P.B.U.H.), and gather us with the intercession of Mohammad (P.B.U.H.), be Your all and thorough peace upon Mohammad and his household (P.B.U.H.).In the Name of Allah the Most Gracious, the Most Merciful,  O Allah! Send Your peace to Amir AL Moumenin ( Commander of  the faithful)  and his offsprings  _Al _Hassan _e Al Taqi  and AL_ Hossein _e Shahid and Ali Ibn AL _Hossein zein Al Abedin and Mohammad Ibn Ali Baqer (Splitter)  knowledge of prophets and Jafar Ibn Mohammad AL _Sadegh  honest and Mosa Ibn Jafar Al_
دانلود فیلم خارجی Hell or High Water 2016 با کیفیت عالی و دوبله فارسی از سرور های هکس دانلود
نام فیلم : Hell or High Water 2016 | ژانر (موضوع) : اکشن , جنایی , درام
محصول : آمریکا | سال انتشار : 2016 | زبان : انگلیسی، دوبله فارسی
.:: دارای امتیاز 7.6/10 از 171,942 رای در IMDb ::.
کارگردان : David Mackenzie | بازیگران : Chris Pine, Ben Foster, Jeff Bridges
خلاصه داستان : فیلم هر چه پیش آید 2016 ، یک پدر تنها به همراه برادر بزرگترش تصمیم می گیرند تا به یک بانک دستبرد بزنند و با پولی که از آنجا می دزدن
دانلود بازی همسایه جهنمی 1 ، 2 ، 3 ، 4 و 5
Neighbours from Hell همسایه جهنمی نام بازی فوق العاده و خاطره انگیز می باشد که بسیاری از گیمر ها یکی از نسخه های آن را حتما بازی کرده اند ، با توجه به درخواست کاربران تصمیم بر آن شد مجموعه کامل بازی همسایه جهنمی را در این پست برای شما آماده کنیم. بازی همسایه جهنمی توسط کمپانی JoWood Productions عرضه شده است ، شما در این بازی با دو شخصیت روبرو هستید ، شخصیت آرام و خونسد با نام Woody که در این بازی فردی خونسرد و آرام می باشد که
how to get Free Telegram Members (100 % working)
Free Telegram Members200 to 400 Free members
Hi , Today you have one of the sweet things about my website and that is getting a free telegram member !Well, this post is neither a lottery nor a Fake or anything
You’re going to get a really Free Telegram Memebrs !
For a free telegram member you just have to sign up and send us your free member ID
Click on “This Link” to start
After logging in to the registration page, enter your information and complete the registrationNote : Be sure to use real email
free telegram membersfree telegram membersAfter completing the registration, you will see an option “Free Member ID”
In this section you have to make a 8-digit number for get Free members
After entering the numbers you need to click the
بسم الله الرحمن الرحیم
ما آدم ها دوست داریم موفق شیم؛ فرد مفیدی باشیم و خلاصه وقتی کار میکنیم یک احساس غرور و لذتی به ما دست میده که در اون تنبلی کردن نیست. برای رسیدن به عادت خوب یکسری کارها باید انجام بدیم که در ادامه توضیح خواهم داد.
ادامه مطلب
Soudabeh:
Friday Prayer
O Lord!  Put us among those people who reach the nearest to You,  and the most honorable of those who have followed You and the best survivors who have asked and  supplicated to You! 
O God!  Put us among those who see You at all times till the Day of Resurrection when they meet you,  and do not take our lives unless You are pleased and satisfied with us. O God!  Set me up from those who have acted sincerely  at all times and they love You and do not prefer anyone else to you,  O Lord!  Send peace upon Mohammad and his household (P.B.U.h.)  and put us among those who have  been in Your definite and certain remission and forgiveness. The forgiveness which we do not commit further  sin and do not  any wrong and  not have any shortcoming . O God!  Send
دانلود بازی همسایه جهنمی 1 ، 2 ، 3 ، 4 و 5
Neighbours from Hell همسایه جهنمی نام بازی فوق العاده و خاطره انگیز می باشد که بسیاری از گیمر ها یکی از نسخه های آن را حتما بازی کرده اند ، با توجه به درخواست کاربران تصمیم بر آن شد مجموعه کامل بازی همسایه جهنمی را در این پست برای شما آماده کنیم. بازی همسایه جهنمی توسط کمپانی JoWood Productions عرضه شده است ، شما در این بازی با دو شخصیت روبرو هستید ، شخصیت آرام و خونسد با نام Woody که در این بازی فردی خونسرد و آرام می باشد که
how to get Free Telegram Members (100 % working)
Free Telegram Members200 to 400 Free members
Hi , Today you have one of the sweet things about my website and that is getting a free telegram member !Well, this post is neither a lottery nor a Fake or anything
You’re going to get a really Free Telegram Memebrs !
For a free telegram member you just have to sign up and send us your free member ID
Click on “This Link” to start
After logging in to the registration page, enter your information and complete the registrationNote : Be sure to use real email
free telegram membersfree telegram membersAfter completing the registration, you will see an option “Free Member ID”
In this section you have to make a 8-digit number for get Free members
After entering the numbers you need to click the
Anyway, after bargaining with a few people, I got married. I regretted it just after a month! I could not. However, it seems that there is no ending for the floors of hell! I just came down and down in these floors. The marriage, which I thought continued for at most two years have continued until now because of family and other problems. I texted her a few times during these times. But what for? It is obvious that she does not want to look at me at all. Once she was so pissed off and told my wife. Last time she said she wants to marry to a guy. She said she hates me and forgets me. The only task which I do every day is to watch her profile pictures. The floors of hell are not over yet and I just have a record. Record of indifference. Record of being in to hell. Record of breaking. Record
دانلود فیلم سینمایی Hell Fest 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم Hell Fest 2018 با کیفیت عالی
کیفیت Bluray 1080p قرار گرفت
گروه فیلم : ترسناک | محصول : 2018 آمریکا
امتیاز : 10/5.9 | کارگردان :  Gregory Plotkin| اطلاعات بیشتر: IMDB
دانلود فیلم Hell Fest 2018
برای اولین پست یکی از بهترین کیف پولها را بهتون معرفی می کنم که زحمت کامل را سایت بیت برگ کشیده است ازشون ممنونیم
بیت برگ سرویس کیف پول ارائه نمی‌دهد اما اگر شما به دنبال یک کیف پول امن، سریع و آسان هستید که تنوع گسترده‌ای از آلت کوین ها را پشتیبانی کند، کیف پول کوینومی یکی از گزینه‌هایی است که با آن می‌توانید ارزهای دیجیتال را بر روی موبایل و یا سیستم دسکتاپی خود ذخیره کنید.
دانلود نسخه اندروید
 دانلود نسخه ویندوز
دانلود نسخه مکینتاش
دان
دانلود فیلم سینمایی Hell Fest 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم Hell Fest 2018 با کیفیت عالی
کیفیت Bluray 1080p قرار گرفت
گروه فیلم : ترسناک | محصول : 2018 آمریکا
امتیاز : 10/5.9 | کارگردان :  Gregory Plotkin| اطلاعات بیشتر: IMDB
دانلود فیلم Hell Fest 2018
Billie Eilish- all the good girls go to hell
اینم متنش:
My Lucifer is lonely
Standing there, killing timeCan't commit to anything but a crimePeter's on vacation, an open invitationAnimals, evidencePearly gates look more like a picket fenceOnce you get inside 'emGot friends but can't invite them
Hills burn in CaliforniaMy turn to ignore yaDon't say I didn't warn ya
All the good girls go to hell'Cause even God herself has enemiesAnd once the water starts to riseAnd heaven's out of sightShe'll want the devil on her team
My Lucifer is lonely
Look at you needing meYou know I'm not your friend without some greeneryWalk in wearing fettersPeter should know betterYour cover up is caving inMan is such a foolWhy are we saving him?Poisoning themselves nowBegging for our help, wow!

Hill
اینجا رو که می ساختم می خواستم هر جور که شده به جایی برسم که الان هستم و به جرئت می تونم بگم از همون روز اول ساخته شدن اینجا تا همین الان همه اش در حال تکاپو بودم. اما حالا وقت تغییره. اسم اینجا رو باید عوض کنم و قالبش رو. باید نسبیت رو واردش کنم و طیف باشم نه صفر و یک.
Graphic design is the process of visual communication and problem-solving through the use of typography, photography, iconography and illustration. The field is considered a subset of visual communication and communication design, but sometimes the term "graphic design" is used synonymously. Graphic designers create and combine symbols, images and text to form visual representations of ideas and messages. They use typography, visual arts, and page layout techniques to create visual compositions. Common applications of graphic design include corporate design (logos and branding), editorial design (magazines, newspapers and books), wayfinding or environmental design, advertising, web design, communication design, product packaging, and signage.
دیشب به تب و لرز و نفس تنگی و نخوابیدن گذشت. امروز هم به تب و لرز، گریه، بدن درد، سرگیجه و ناله و مرگ گذشت. از دستی که داره کنده میشه هم نگم، خدایا مشکلی ندارم این چیزا رو میدی به آدم، ولی ناموسا چندتا چندتا نه، یکی یکی بده آدم بتونه هندل کنه. سه تا کاپشن، سه تا پتو... 
+ بخاطر کارنامم فلش بهم داد مدرسه و از الان ذوق اینو دارم که خدا جون ینی چی بریزم توش بعد کنکور ؟:))) اسکل :)))
برای نمایش یک پیغام بصورت notification از دستور زیر استفاده میکنیم:
notify-send 'title' 'message'
notify-send -u critical "job complete"
zenity --timeout=180 --notification --text "salam behrooooooooooooooz"

برای نمایش یک پیغام بصورت messageBox که بصورت یک ویندوز ظاهر شود و متنی را به نمایش گذارد از دستور زیر استفاده می‌شود:
zenity --error --text="An error occurred\!" --title="Warning\!"
find /usr | zenity --progress --pulsate --auto-close --auto-kill --text="Working..."

zenity --question --text="Do you wish to continue/?"
zenity \
--info \
--text="<span size=\"xx-large\">Time is $(date +%Hh%M).</span>\n\nGet your <b>coffee</b>." \
--ti
ساخت باربیکیو در تمامی فضاهای باز از یک بالکن کوچک تا محوطه ویلای بسیار بزرگ امکانپذیر است. باربیکیو وسیله بسیار مناسبی برای طبخ غذا مخصوصاً غذاهای گوشتی است که با این روش می‌توانید ارزش غذایی آنها را تا حد زیادی حفظ کنید.
باربیکیو انواع مختلفی دارد.  طراحی و ساخت انواع بربیکیو به شرح زیر در شرکت طرح معماری ایوان امکانپذیر است:
 ساخت باربیکیو ذغالی
ساخت باربیکیو سنگی
باربیکیو آجری
باریبکیو دیواری
 باربیکیو گازی

برای ساخت باربیک
واقعا این وضعیت تخمی تا کی قراره ادامه پیدا کنه؟!
دارم کم کم خسته میشم. 
ادامه این اوضاع آدمای بیشتری رو رادیکال می کنه. 
نصف کارام رو نت بوده و 3 روزه خوابیده!
+ و 3 روزه نتونستیم حرف بزنیم. اونموقع که این رابطه رو شروع میکردم نمیدونستم چقدر قراره این شرایط اذیتم کنه. خودش راست میگفت که "it's a hell of sweet pain"
برای راه‌اندازی سناریوی تست من یک اسکیما با تعدادی جدول میسازم:
DROP USER TEST_UNIDIRECTIONALGGS CASCADE;
CREATE USER TEST_UNIDIRECTIONALGGS IDENTIFIED BY <password> DEFAULT TABLESPACE USERS TEMPORARY TABLESPACE TEMP PROFILE DEFAULT ACCOUNT UNLOCK; -- 2 Roles for TEST_UNIDIRECTIONALGGS GRANT CONNECT TO TEST_UNIDIRECTIONALGGS; GRANT DBA TO TEST_UNIDIRECTIONALGGS; ALTER USER TEST_UNIDIRECTIONALGGS DEFAULT ROLE ALL; -- 2 System Privileges for TEST_UNIDIRECTIONALGGS GRANT CREATE SESSION TO TEST_UNIDIRECTIONALGGS; GRANT UNLIMITED TABLESPACE TO TEST_UNIDIRECTIONALGGS; -- 1 Tablespace Quota for TEST_UNIDIRECTIONALGGS ALTER USER TEST_UNIDIRECTIONALGGS QUOTA UNLIMITED ON USERS;
ادامه مطلب
ساختن کانال در تلگرام کاری ساده است که چندان هم پیچیده نیست و هر کسی که مشاهده میکنید حداقل یک کانال برای خود راه اندازی کرده و محصولات خود را به فروش میگذارد و حتی از دانش خود به دیگران آموزش میدهد و مطالب مفیدی در کانالش قرار میدهد تا کاربران آنچه نیاز دارند را سریع تر یاد بگیرند.در ادامه با میبایل به روش ساخت کانال خواهیم پرداخت با ما همراه باشید...
ادامه مطلب

قسمت اول وصیت نامهبرای بانوی صبرالسلام ای بانوی سلطان عشقالسلام ای بانوی صبر دمشقزیبنبِ دنیا و عقبیِ علیشرح مدح لافتی الا علیدر مسیر شام غوغا کرده اییشهر را آشوب برپا کرده اییخطبه خواندی از غریبی حسینزنده کردی کربلا در عالمیینگر نبودی کربلایی هم نبودگریه و شور و نوایی هم نبودرنج هایی ست فراوان دیده اییخیمه ها، غارت، سواران دیده اییدیده بودی، حلق و چشم و حرملهگریه کردی پا به پای قافله
ادامه مطلب
what is this feeling that you seem to be upset like hell that you think that you may never survive this situation, although there is a really powerful and strong feeling inside of you that don't let you cry because you steel have the hope of better life.
Sometimes I think about my future and it's so fantastic and sometimes its like it's been rainy for a week and you haven't seen sun that long that you have forgotten how good it was.
just out of my mind....
we offer telegram members for your channel to promote your product or services. This will be a massive impact on the marketing of your telegram member channel. The following service Telegram post views will be a popularize service to add to your marketing promotion for your telegram channel.
Is it safe to buy channel members?
Yes, it is safe to buy telegram members for your channel or group, we offer a safe and secure method to provide you good or fake quality for your telegram channel or telegram group. We offer a guarantee of the minimal telegram members you bought from us. So you will always receive your order amount! So you can safely and see your telegram members coming in!
Who are you? Why do you provide this telegram services?
Our services are for international clients worldwide. We
دانلود رایگان فیلم Hell Fest 2018 با کیفیت BluRay 720p
پیش نمایش فیلم اضافه شد
نسخه کم حجم و با کیفیت x265 اضافه شد
کیفیت ۴۸۰p اضافه شد
کیفیت ۱۰۸۰p اضافه شد
نسخه دوبله فارسی (دو زبانه) اضافه شد
منتشر کننده فایل: Film2Movieژانر : ترسناک , رازآلود , مهیج
 ۵٫۵/۱۰ از ۸,۹۲۹ رای
مدت زمان : ۸۹ دقیقهزبان : انگلیسیکیفیت : BluRay 720p فرمت : MKVانکودر : F2M / MkvCageحجم : ۸۵۰ مگابایتمحصول : آمریکاستارگان : Amy Forsyth, Reign Edwards, Christian James, Roby Attalکارگردان : Gregory Plotkinلینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنوی
what is this feeling that you seem to be upset like hell that you think that you may never survive this situation, although there is a really powerful and strong feeling inside of you that don't let you cry because you steel have the hope of better life.
Sometimes I think about my future and it's so fantastic and sometimes its like it's been rainy for a week and you haven't seen sun that long that you have forgotten how good it was.
Im just so so worried about what's going to happen for me but there's nothing I can do about it:)
 Hi army friend... Don't read the next part(even if you try you can't... Lol.. )

سلام... بچه ها لطفا.. خواهش مى کنم تو این پست کامنت نزارین 
این پستا گزاشتم که دوستاییم که ایرانى نیستن(دوستام توى بى تى اس ورلد) بتونن کامنت بزارن.... 
پس ممنون :)اگه سوالى دارین تو پستاى دیگم بپرسین... لاو یو
در واقع اگه اینجا کامنت بزارین جواب نمیدمو حذف مى کنم:)

❌❌❌❌Read it carefully please❌❌❌❌
Now... Read here 
Okay I wanna teach you how to comment here 
It's not hard 
Well I wrote somethings on photos 
You will learn it's easy..... 

Okay let me expl
نام پرده نما: Hell on the Border 2019
ژانر:Adventure / Biography / Western
امتیاز:  IMDB
کارگردان :
نویسنده :
بازیگران:
فیلم نامه :
تدوین:
آهنگساز:
فیلمبرداری :
اطلاعات بیشتر پرده نما :IMDB و WIKI و rottentomatoes
کشور تولید کننده:
تاریخ انتشار :
زبان پرده نما :اِنگلسی اَمریکن
کمپانی تولیدکننده :
بودجه :
میزان فروش :
کیفیت های تصویری :
کیفیت های صوتی :
مدت زمان: 
رده سنی : بزرگسال
خلاصه داستان:

دانلود با کیفیت 720
دانلود با کیفیت 1080
بازی Neighbours from Hell یک بازی کم حجم در سبک استراتژیک و فکری بوده که توسط استودیو JoWood Productions برای کامپیوتر ساخته شده است.

Woody یک مرد متعادل در زندگی شخصی خود میباشد تا زمانی که همسایه او Mr. Rottweiler زندگی او راجهنم میکند.

Woody تصمیم میگیرد تا انتقام خود را از او بگیرد. در بازی Neighbours from Hell بازیکن در اطراف خانه همسایه خود گشته و سعی میکند با انجام کارهای مختلف همسایه خود را عصبانی کند.

در هر مرحله بازی، هدف انجام اقدامات بیشتر جهت اذیت کردن همسا
Change the group permission for the folder
sudo chown -R User /home/User/.composer/cache/repo/https---packagist.org
and the Files folder too
sudo chown -R User /home/User/.composer/cache/files/
I'm assuming User is your username, if not change the 4th parameter to your username.
If the problem still persists try
sudo chown -R User /home/User/.composer
Now, there is a chance that you won't be able to create your app
directory, if that happens do the same for your html folder or the
folder you are trying to create yourproject in.
Hope this helps.
مرحله ۱) ویرایشگر PyCharm را باز کنید. صفحه مقدماتی برای PyCharm را می توانید مشاهده کنید. برای ایجاد یک پروژه جدید ، بر روی “Create New Project” کلیک کنید.

مرحله ۲) نیاز به انتخاب یک مکان دارید.
۱- می توانید مکانی که می خواهید پروژه ایجاد شود را انتخاب کنید. اگر نمی خواهید مکان را از آن جایی که هست تغییر دهید، حداقل نام را از ” untitled” به چیزی با معنی دیگر عوض کنید ، مانند “FirstProject”.
۲- PyCharm باید مفسر Python را که قبلا نصب کردید پیدا کرده باشد.
۳- روی دکمه “Create”
ژانر : ماجرایی , بیوگرافی , وسترن
مدت زمان : ۱۱۰ دقیقه زبان : انگلیسی کیفیت : ۷۲۰p Web-dl فرمت : MKV انکودر : F2M حجم : ۹۹۹ مگابایت محصول : آمریکا ستارگان : Ron Perlman, Frank Grillo, Zahn McClarnon, David Gyasi کارگردان : Wes Miller لینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنویس – کیفیت‌های دیگر
خلاصه داستان :
این فیلم ماجرایی و بیوگرافی داستان واقعی زندگی باس ریوز را روایت می‌کند ، او یک کابوی افسانه‌ای سرسخت آمریکایی و آفریقایی در غرب وحشی بود. باس ریوز اولین معاون سیاهپوست یک مارشال غربی در
قولی که به خودم در شروع 99 دادم شکست :)
قولی که هر سال نو کردن و هر سال شکوندنش برام مثل یه رسم شده. اصلا نمیدونم از کی شروع شد. چرا شروع شد. اما از یه جا به بعد هر سال از خودم قول گرفتم گریه نکنم.
یکی نیست بگه د آخه ... عججججب!
و اما علت شکسته شدن قولم. بالاخره وقت گذاشتم و انیمه سینمایی که مدت ها میخواستم ببینم اما نمیشد رو دیدم.
میخوام پانکراستو بخورم! مثل Koe no katachi با روح روانم بازی کرد. مثل Kimi no nawa سرگیجه آور نبود. یه حس سادگی مثل The Anthem of the Heart داشت.
سی پی یو دست از چرخیدن می کشد، می ایستد. فن ش را روشن می کنم بلکه خنک شود
شروع می کنم به کلیک کردن
مدام کلیک کردن روی پنجره ای که باز مانده
نه کار را پیش می برد، نه بسته می شود
دست آخر صفحه سفید می شود
سی پی یو دست به سینه نگاهم می کند. یک پیغام خالی روی صفحه
End process ?
شاید تمامش کنم. شاید هم صبر کنم تا به کله گنده اش خبر بدهد. Send crash report کند.
در آموزش قبلی نحوه ساختن کانال در تلگرام را به شما آموزش دادیم حالا میخواهیم ساخت گروه را به شما آموزش دهیم با میبایل همراه باشید.
ساخت گروه در تلگرام یکی از قابلیت های دیگر تلگرام است. این قابلیت به شما این امکان را میدهد تا دوستانتان را دور هم جمع کنید و گپ بزنید!اینکار بدین معنی است که یک صفحه ای میسازید و مخاطبانتان را به دلخواه به این صفحه دعوت میکنید و قادر به چت کردن با یکدیگر هستید.حتی کسانی که در مخاطبین شما وجود ندارند را هم میتوانی
"این آهنگ در مورد همه چیزی که در دنیای امروز اتفاق می افتد، است."
این جمله، توصیف توماس هالوپاینن، آهنگساز گروه "نایتویش"، نسبت به ترک چهارم آلبوم Once، یعنی آهنگ زیبای "Planet Hell" است.
شعر مفهومی این آهنگ؛ در سرتاسرش اشاراتی به اتفاقاتی که هرروزه درحال رخ دادن است و سرنوشت انسان ها و زندگی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد دارد،به رنج هایی که متاثر از جنگ و نبردهای سیاسی بر کودکان وارد می شود اشاره می کند، به دنیایی که بر اثر جنایت ها و رفتار انسان ها ب
create table LIST_DROP_PART( "tab_own" varchar2(128 byte), "tab_name" varchar2(128 byte), "interval" number);

create table RESULT_DROP_PART(    "tab_own" varchar2(128 byte), "tab_name" varchar2(128 byte), "part_name" varchar2(128 byte), "high_value" long, "exec_date" date);

create or replace procedure DROP_PARTITION_PRC as
  cursor tab_cur is    select a.table_owner,           a.table_name,           a.partition_name,           a.high_value,           a.partition_position      from dba_tab_partitions a     where exists (select 1              from list_drop_part b             where a.table_owner = upper(b.tab_own)               and a.table_name = upper(b.tab_name))       and a.partition_position between 1 and     
The blog archive page.
I like blog archive page.
It lists the blog posts in chronological order.
It has pagination. 1 2 3 4 5
We can display 10 posts in the first page.
10 in the second.
Blog posts need a wrapper.
Each blog post need a wrapper.
The lists of blog posts need a wrapper.
The wrapper itself need a wrapper.
The list itself is separate from the blog posts. Is It?

Blog post. An article. A news. An event or announcement. An advertisement. Some content which is chronologically significant.
It is separate from products, books, downloads, portfolio, services, pages, etc.
Most of them are not chronologically significant.
They can be rated by popularity, number of views, number of downloads, custom ordering, number of comments, etc.

Blog posts are sometimes categorized by author.
حساب iCloud شما براساس Apple ID شما است. بنابراین اگر اپل آیدی را از قبل دریافت نکرده اید ، باید یکی از آنها را بسازید. اگر از قبل اپل آیدی دریافت کرده اید ، می توانید به بخش بعدی بروید.دو روش برای ثبت نام جهت ایجاد Apple ID وجود دارد: یکی ساخت آن بر روی محصولات اپل در هنگام راه‌اندازی آنها و دومی ساخت آن بر روی مرورگر سایر دستگاه‌هااگر در حال تنظیم یک آیپد یا آیفون جدید هستید ، ساده ترین گزینه ایجاد Apple ID در آن زمان و در آنجا است. در لحظه مناسب در طول راه
ویندوز روش‌ها و راه های میانبر زیادی دارد که ممکن است از برخی از آن ها مطلع نباشید. روش ها و میانبرهایی که به تسریع فعالیتتان کمک می‌کنند. در اینجا 11 مورد از این روش ها و راه های میانبر را آورده ایم
1- انتخاب و تمرکز بر روی برنامه های موجود در Taskbarبرای انتخاب و تمرکز بر روی برنامه های موجود در نوار وظیفه ویندوز، فقط کافیست که کلید ویندوز و کلید T را بطور همزمان فشار دهید و با استفاده از کلیدهای جهتی یا فشردن مجدد کلید T برنامه مورد نظر خود را ان
خب در راستای پست قبل باید عرض کنم که همگی مون خداروشکر حالمون خوب شد و منم کلی نذر و نیاز کرده بودم که کسی چیزیش نشه و شکر خدا سلامتیمونو بازیافتیم نذرمونم ادا کردیم...از ۱۶ هم که مجدد رفتم سرکار و نگم براتون که چون از پنجم نرفتیم انقدرررررر کار تلنبار شده بود که این دو هفته اخیر من واقعا در حد مرگ کار کردم و اصلا نمیفهمم روزا چطوری شب میشه...این در حالیه که توی این شرایط کرونا ادارات باید با پرسنل کمتر و ساعات کمتر  کار کنن که متاسفانه هیچکدومش
نام پرده نما: Heaven & Hell 2018
ژانر:Drama
امتیاز:  IMDB
کارگردان :
نویسنده :
بازیگران :

فیلم نامه :
تدوین :
آهنگساز:
فیلمبرداری :
اطلاعات بیشتر پرده نما :IMDB و WIKI و rottentomatoes
کشور تولید کننده:
تاریخ انتشار :
زبان پرده نما :اِنگلسی اَمریکن
کمپانی تولیدکننده :
بودجه :
میزان فروش :
کیفیت های تصویری :
کیفیت های صوتی :
مدت زمان: 
رده سنی :
خلاصه داستان:
*آیااین پرده نما ارزش دیدن را دارد؟؟؟ :66% نسبتاپایین

دانلود با کیفیت 720
دانلود با کیفیت 1080
نکات مهم در زمینه طراحی اسلاید مستر در پاوروینت
امروزه افراد در زمینه های گوناگونی مانند معرفی خود و رزومه کاری، آموزش و غیره از پاورپوینت استفاده می کنند و همواره در طراحی آن با یک سری مشکلات فنی مواجه هستند که شما می توانید با مراجعه به وب سایت مستر پاورپوینت و مشاهده انواع تملیت ها، قالب پاورپوینت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. چرا که وب سایت مستر پاورپوینت دارای انواع گوناگونی تمپلیت می باشد و این مسئله سبب محبوبیت آن در میان افراد شده
Love is awful. It’s awful. It’s painful. It’s frightening. It makes you doubt yourself, judge yourself, distance yourself from the other people in your life. It makes you selfish. It makes you creepy, makes you obsessed with your hair

And love isn’t something that weak people do.Being a romantic takes a hell of a lot of hope. I think what they mean is, when you find somebody that you love, it feels like hope.
First of all, why is brand important for companies? How should we tackle brand building? And what is brand · Japan survey on how you perceive brands? It is a recommendation from five brand · Japan planning committee. The first tip is from David A. Arker, a special adviser.
Brand building the strongest prescription under the low growth era
Mr. David A. Arker continuing to give deep remarks as a special adviser to the planning committee for a long time from the planning of Brand Japan has sent messages from Japan and San Francisco to the Japanese people involved in brand building It was.
Brand building is the strongest prescription in the age of low growth and it is necessary to overcome "isolation and competition" due to the "silo" (vertically divided) problem with "cooperation and comm
میدونیتا الان که نه روز از تابستون گذشته اونی نبوده که میخواستم
نه خوشحال بودم ، نه هیجان انگیز بوده ، نه هدفمند بوده ، نه رویایی!!
همش ضدحال و حالگیری
خیلی دلم میخواد درست شه.بیکار هم یه جا ننشستم و اوضاعم رو تماشا کنم.
واسه بهبودش تلاش میکنم اما انگار توی یه چرخه معیوبم
میترسم...
من از چالشهای زندگی نمیترسم.معتقدم همونا باعث میشن قدر زیباییها و خوبی هاشو بدونیم
اما از اینکه یک احساس بد رو بارها و بارها تجربه کنم و اون چالشم باشه میترسم.میترس
یه چند مدتی هست شروع کردم ایمیل میزنم به اساتید اقصی نقاط جهان، بلکه خدا یه دری، دریچه ای، چیزی باز بشه بتونم یه تغییر اساسی تو زندگیم ایجاد کنم
لحظه ای که میخوام دکمه ی send رو بزنم یه مکث میکنم و یه بسم الله میگم و ثانیه ای از خدا کمک میخوام که بشه.
کاش میشد شب بخوابم صبح پاشم ببینم پذیرش گرفتم و همه ی مدارکم هم کامله فقط مونده چمدون بپیچم. اونقدری که منتظر این لحظه م تا حالا منتظر هیچ کسی و هیچ چیزی نبوده م تو زندگیم....
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

متن اهنگ در ادامه مطلب
ادامه مطلب
Soudabeh:Prayer for Pure Life and Ease of Affairs
O Lord! Send peace upon Mohammad and his household (P.B.U.H.), make it easy for me to do those tasks You like them as well as the doer of them, and help me in doing them, make me succeed in leaving those tasks You don't like them, nor  the doer of them and help me in  leaving them.Make me join You from the closest ways  reaching You, those ones which are  the easiest ways for me.O Lord! Grant me  honor to be with You, with no need for separation and distance, teach  me discipline in the best way that there is no punishment in it, grant me rewards without incurring any disaster or incident.
Soudabeh:
Thursday prayer

O Lord!  I request guidance  piety, chastity,  richness and act to what you like and you are pleased with it, O God! We demand for our weakness from Your strength,  and for our poverty from your  richness and for our ignorance and ineptitude from your knowledge and patience.  O God!  Send peace upon Mohammad and his household and help us on   Your Thanksgiving , remembrance,  obedience and  worship.  ( I swear you)  to your mercy. 
O the most merciful of all merciful
Last day, Amin called me, I'm an employee at a university and he was a student here, several years ago, not an ordinary student, really a special student, so I could remember him after these years. He is a unique student for me because, he could speak English and Italian fluently, he had good information on poetry, philosophy, mythology, and technology. I always preferred talking to him to my colleagues.First, he asked me to send a certification to his workplace. This request is a routine in my job.Then he said to me that he is in a dilemma. He has fallen in love with a lady three years ago. This lady lives with her mother in Yazd and Amin works in an oil company in the south. And, He can't marry his love without leaving his good job.
O, Allah! Send Your peace upon Mohammad and his pure household, and his chosen companions, and his pure partner (wife) and his offspring, to every prophet who has given the good news of his coming, and the prophets who are in the chain of his ancestors, and also send peace upon those who in sending peace upon them is achieved Your satisfaction of Your prophet, O God! Bestow Your peace and mercy upon them as far as they are satisfied and then add as much as You deserve, O! The Most Merciful of those who show Mercy.O, God! Send peace upon Mohammad ( P.B.U.H.) and his households like the peace that You sent to Abraham and his household and grant the same blessing on Mohammad and his household, and Grant the same mercy upon them, indeed You are Praiseworthy and Glorious.O, God! Bestow to Moham
سلام دوستان!
شاید شما هم دوست دارید تو سایتتون یه آیکون بار یا منویی تو هدر سایتتون داشته باشید که به طور کلی متشکل از آیکن هستش و به احتمال زیاد تو سایت های زیاد دیگه ای هم نمونه از این منو رو دیده اید. امروز می خواهیم با هم یاد بگیریم چطور از این منو تو سایتمون استفاده کنیم! 

ادامه مطلب
Function arguments (2 or fewer ideally)
Bad:
def create_menu(title, body, button_text, cancellable):
# ...

best:
from dataclasses import astuple, dataclass

@dataclass
class MenuConfig:
"""A configuration for the Menu.
Attributes:
title: The title of the Menu.
body: The body of the Menu.
button_text: The text for the button label.
cancellable: Can it be cancelled?
"""
title: str
body: str
button_text: str
cancellable: bool = False
def create_menu(config: MenuConfig):
title, body, button_text, cancellable = astuple(config)
# ...

create_menu(
MenuConfig(
title="My delicious menu",
body="A description of the various items on the menu",
button_text="Order now!"
)
)
Functions should do on
Arrow Signs offers billboard advertising with over 50 displays in the Riverbend area. We have short and long-term stationary options along with rotation programs. Billboards provide 24/7, repeat exposure. Our creative team can help create a design that will convey your message in the quick 3-5 second window and stand out from the rest. We have a few great locations that will be available soon, call the office for details! There are two programs we have in place, one is for 10′ x 20′ billboards and the other option is called “SignFlex”.
در این آموزش قصد داریم یکی از کیف پول های بیت کوین به نام Mycelium را آموزش دهیم. این کیف پول به عنوان یکی از کیف پول های امن برای بیت کوین معرفی شده است که در دو نسخه ios و android ارائه شده است که در این آموزش نسخه اندروید آن را انتخاب کردیم.
شما می توانید هر دو نسخه اندروید و ios آن در گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید که بعنوان مثال برای نسخه اندروید به شکل زیر، این کیف پول را جستجو کردیم:
در قدم بعدی پس از نصب لازم نیست کار خاصی انجام دهید و بعد از کلیک بر
calisthenics routine for girls روتین کلیستنیکس برای دخترها و خانوم ها
۴ روتین کلیستنیکس برای خانوم های علاقمند به ورزش کلیستنیکس...
روتین اول (سطح مبتدی):

روتین دوم (سطح مبتدی): کل بدن

روتین سوم (سطح میانی): شوک به کل بدن

روتین چهارم (سطح میانی): شنا

1- Google AdWords Ads and
social networks are one of the ways to increase website traffic.
2- In social
networks to be active. Share your website content on social
networks with a link and share the right hashtags. If your business is a
company with the company, we suggest using Twitter (twitter) and google +
(Google +), and if your business is a company with a client, Pinterest, and Instagram.
3- There are
no specific formulas and standards for the success of content marketing, even
if some believe it. So, set the length and format of the content to attract the
audience. Short posts based on blog posts with long content, news blogs,
as well as high-quality videos and high-quality infographics can also be
effective.
4- Use
attractive and engaging headlines for website content
Keep a record of paint colours, brand names, and places used, as well as a paint sample on wood paint stir sticks hung on a beaded chain. Now you can take your paint library to the shop with you to match colours or choose complementary or contrasting ones.
Moving the wallsColour can also create optical illusions. For example, light colours reflect light and make the small room seem larger. Warm colours seem to advance and ‘fill’ space, whereas cool colours tend to recede. A white ceiling will seem higher; a dark ceiling will appear lower.
Complementary colours – in this case apple-green and violet – make for a striking decorative effect.
One room, four waysSame room, same furniture, these four pictures show just how easy it is to create different styles simply by changing the colou
Being content with divine fate.                   (رضا بالقضا )You took all the effort, the disease may cure or not. The concept of it is not رضایت (happy), but the illness of my child should not deter me from the main work which is the worship of God and illness does not disturb one's determination. And this is one of God"s hidden graces.  This prayer creates software need (asking)  that is, any need in man creates happiness for him. This prayer is a prayer to create your asking. Any request that goes into this structure will  lead to Blessing                                           ( قره العین ‌ برد العیش)and the other hand will be lead to the ornament of faith and creating a stream of guidance.   

ترون یکی از ارزهای دیجیتالی است که این روزها نام آن را زیاد می‌شنویم. نحوه نگهداری این ارز دیجیتال پس از جدا شدن از شبکه اتریوم و انتقال توکن‌های ERC20 به بستر ترون، تغییر کرد. پیش تر که برخی کیف پول‌ها مانند مای اتر ولت برای نگهداری ترون مورد استفاده قرار می‌گرفت، با روی کار آمدن بلاک چین ترون دیگر استفاده خود را از دست داد.
در این مطلب به نحوه نگهداری ترون در کیف پول گوشی ترون لینک خواهیم پرداخت و شما را قابلیت‌های متنوع این کیف پول مانند
یکی از بهترین شبکه های اجتماعی که اکثر افرادی که در فضای مجازی فعالیت دارد، می خواهد در آن حساب کاربری داشته باشد شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد. این شبکه اجتماعی بهترین و بزرگترین شبکه اجتماعی، به منظور اشتراک گذاری عکس و فیلم می باشد. به منظور ایجاد حساب کاربری در این شبکه اجتماعی، افراد نیاز دارند که یا از طریق شماره موبایل و یا از طریق ایمیل خود، فرآیند احراز هویت خود را برای این شبکه اجتماعی انجام داده و در اینستاگرام عضو شوند. ممکن ا
آتش کالیفرنیا همچنان زبانه می کشد و: خود را به لس آنجلس می رساند، حالا باید مردم بی گناه لس آنجلس هم، در اتش غضب الهی بسوزند، چرا که روسپی ها وقواد ها را برخود راهبر دانستند. و از انان حمایت کردند.  چهل سال است که انجا مرکزی برای توطئه: برعلیه ام القرای اسلام یعنی تهران و قم شده است، و کسی نیست که از انها جلوگیری کند. تهرانی ها که در 10هزار کیلومتری ان هسند، دستشان نمی رسد تا همچون گذشته، مانند رعد بر سر آنها بریزند، و مانند سیل بنیان شان را بر با
body,h1,h2,h3,h4,h5,h6; P {font-family: "Lato", sans-serif, B Yekan;}
body, html {
height: 100%;
color: #777;
line-height: 1.8;
font-family:'B Nazanin';

}
/* Create a Parallax Effect */
.bgimg-1, .bgimg-2, .bgimg-3 {
background-attachment: fixed;
background-position: center;
background-repeat: no-repeat;
background-size: cover;

}
/* First image (Logo. Full height) */
.bgimg-1 {
background-image: url('http://bayanbox.ir/download/1954995505616786248/IMG-20191205-121953-008.jpg');
min-height: 100%;

}
/* Second image (Portfolio) */
.bgimg-2 {
background-image: url("http://bayanbox.ir/download/1954995505616786248/IMG-20191205-121953-008.jpg");
min-height: 400px;

}
/* Third image (Contact) */
.bgimg-3 {
background-image: url("http://bayanbox.ir/download/1954

The mountain begins with the first stone and man begins with the first suffering

A few days ago, I was reading about the epic of Gilgamesh. He was a hero in ancient Mesopotamian mythology who was two thirds divine and one third mortal and ruled with ruthlessness in Uruk. People of Uruk went to the gods and wanted them to create a strong man who can fight to Gilgamesh.
Gods created Enkidu from soil. Gilgamesh fell in love with Enkidu at the first fight. Gilgamesh and Enkido started to travel around the world and fought injustice. There is a long story here but I want to jump this part to receive the part that Enkido fell sleep for ever by commanding gods. On the other words, he died.
For the first time at his life, Gilgamesh was suffering. While he was tolerating the pain of Enki
Truth is, I'm tired. My body isn't holding up. I feel broken and it seems like I can't do anything right. Problem after problem keeps coming at me. Keeps haunting me down. I force myself to keep telling my parents, I'm fine. I can't have them worrying about me all the time. I'm NOT fine. My body and my soul and my mind, they all are broken. They even doesn't work properly anymore. I hate upsetting people, so I have to smile and send cute things to them. They shouldn't feel my pain. They shouldn't get upset because of me. It's me. So simple, Sad. 

+ Me to my friends: its a beautiful day! Lets be happy! You're amazing. Me, deep down in my heart: crying on the floor.  
+ Me: *knee hurts, can't stand, have a cold, basically coughing to death*My mom: Omg, I'm worried about you, are yo
A prayer to find the lostJaber is narrating that the noble Prophet (P.B.U.H.) taught Ali ( P.B.U.H.) and Fatima ( P.B.U.H.) this prayer. If the calamity occured to you, and you feared King tyranny or you lost something, perform ablution and offer a prayer of two Rokats and raise your hands toward the sky and say:O He! Who is the knower of unseen and the witnessed, O He! Who is being obeyed, O He! Who knows all things, Ya Allah! Ya Allah! Ya Allah! O He! Who smashed the power of parties for Mohammad ( P.B.U.H.) and O He! Who deceived pharaoh for Mosa ( P.B.U.H.), O He! Who delivered Noh people from drowning, O He! Who have Mercy upon Jacob, from darkness, O He! Who is the agent of all Khair (goodness), O He! Who guides to every Khair ( goodness), O He! Who commands to every Khair ( goodness
A prayer to find the lostJaber is narrating that the noble Prophet (P.B.U.H.) taught Ali ( P.B.U.H.) and Fatima ( P.B.U.H.) this prayer. If the calamity occured to you, and you feared King tyranny or you lost something, perform ablution and offer a prayer of two Rokats and raise your hands toward the sky and say:O He! Who is the knower of unseen and the witnessed, O He! Who is being obeyed, O He! Who knows all things, Ya Allah! Ya Allah! Ya Allah! O He! Who smashed the power of parties for Mohammad ( P.B.U.H.) and O He! Who deceived pharaoh for Mosa ( P.B.U.H.), O He! Who delivered Noh people from drowning, O He! Who have Mercy upon Jacob, from darkness, O He! Who is the agent of all Khair (goodness), O He! Who guides to every Khair ( goodness), O He! Who commands to every Khair ( goodness
پیش نوشت1: مدت زیادی بود که چندتا ویدیوی TED توی قسمت saved message ِ تلگرامم داشتن خاک می‌خوردن! بالاخره زمانی از این قرنطینه رو برای دیدن اونا استفاده کردم و شد آنچه شد...
                 یکیش انقدر خوب بود که توی اینستام پیشنهاد کردم ملت ببینن... جسارت نمی‌کنم که خلاصه‌ش کنم!! (توی پی‌نوشت اسمش رو می‌گذارم..)
                    دوتای دیگه رو اینجا میخوام خلاصه‌ای ازشون بذارم تا بماند برای آیندگان :))
پیش نوشت 2: اگه غلط تایپی یا املایی دیدین لطفا بهم خ
body, html {

}

}
.bgimg-1 {
background-image: url('http://bayanbox.ir/download/1954995505616786248/IMG-20191205-121953-008.jpg');

}
.bgimg-2 {
background-image: url("http://bayanbox.ir/download/1954995505616786248/IMG-20191205-121953-008.jpg");

}
.bgimg-3 {
download shareit app for android tablet
download

download shareit app for android tablet

You can leave your old Bluetooth behind and jump on the faster mode with the SHAREit for android. This app can be termed as the undisputed king of the file sharing feature phone to phone or phone to pc wirelessly that is. You can share files regardless of their size and type. Just connect and start sharing. The ease of sharing bought on by SHAREit has had this app featured on multiple websites and video vlogs, it’s also one of the reasons that almost everyone who loves to share their data has downloaded this app.
Shareit is a file transfer app from one device to other device independent of the operating system installed in the device. You can send files to iOS,desktop PCs or any
{font-family:'B Yekan';
src: url("/fonts/YekanWeb-Regular.woff") format("woff");}
*{font-family:'B Yekan';}
h2 {
text-align: right;
}
p {
text-align: right;
font-size: 16px;
body, html {

}

}
.bgimg-1 {

}
.bgimg-2 {
min-height:
https://lookbook.nu/create
https://youtubecreator-ru.googleblog.com/2018/06/creators-for-change.html?showComment=1548320625869#c4709132462908255023
https://youtubecreator-ru.googleblog.com/2017/03/blog-post_30.html
https://youtubecreator-ru.googleblog.com/2017/06/blog-post.html
https://youtubecreator-ru.googleblog.com/2018/06/creators-for-change.html
https://youtubecreator-ru.googleblog.com/2017/03/blog-post.html
https://moodle.org/plugins/qtype_easyostructure
http://forums.seattletimes.com/forums/viewtopic.php?f=46&t=241787&p=2212867#p2212867
https://www.ecwid.com/forums/newreply.php?do=postreply&t=44856
http://kurichan.la.coocan.jp/tohoho/?p=3932#comment-2519659
http://www.juntadeandalucia.es/averroes/centros-tic/14006138/helvia/bitacora/index.cgi

Free methods of increasing telegram channel members
Increase members of the Telegram Channel for free
Creating a channel in a telegram is a very easy task, and anyone can create multiple channels in a telegram. Posting on the channel and providing content for the channel is not a difficult task, and everyone can handle it. the hard work begins where we want to expand our telegram channel. Essentially the most important question for any telegram channel administrator is: How do we increase the number of our telegram channel?

Make sure you know when you create your channel and have no members. The telegram allows you to add the first 3 people to your channel with the numbers of friends and acquaintances you have on your channel. How to buy telegram channel members There are some simp
body, html {

}

}
.bgimg-1 {

}
.bgimg-2 {

}
.bgimg-3 {
body, html {

}

}
.bgimg-1 {

}
.bgimg-2 {

}
.bgimg-3 {
ساعت ۱۹:۱۱ دقیقه. سریال اشنایی با مادر رو تموم کردم.and hell yeah,I kinda killed myself! But it totally worth it.سریال طولانیی بود نسبتن.‌جاهایی هست ک خسته میشی و دیگ نمیخای ببینی یا داستان دیگ جذابیتی ک باید رو نداره.. ولی اگ ادامه بدی میبینی ک خوبه. عالی نیست ولی خوبه.و اون ۳ قسمت فصل عاخر... می ارزه ک بخاطر اون ۳ قسمت ۹ فصل سریال رو ببینی.وقتی داری میبینیش میگی احتمالا این دفعه اول و عاخریه ک اینو میبینم ولی وقتی تموم شد میدونی ک چند بار دیگ خاهی دیدش!حقیقتن دوستش داشتم
امروز پس از مدتها با خودم خلوت شدم . فکر میکنم خلوت کردن واژه ی درستی نیست ، ما انسان ها همیشه خودمانیم و خودمان اما برای فرار از این خلوت به آدمها چنگ میزنیم . دوست ، خانواده ، همسر ! همه ی اینها برای فرار از خلوت شدن خوبند اما در نهایت زیاد اتفاق می افتد با خود خلوت شوید ، حتی آنهایی که خودشان را با پر کردن کافه ها پارک و رستوران ها خفه میکنند . 
عجیب است که ما تا این حد از خلوت شدن میگریزیم ، حتی آنهایی که به تنهایی به کافه یا رستوران میروند تا ب
رسانه کلیک – یکی از بهترین سرویس‌ها برای ساخت ایمیل توسط گوگل ارایه می‌شود. این سرویس که با نام جیمیل شناخته شده، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این مطلب به آموزش نحوه ساخت جیمیل با گوشی می‌پردازیم.
اگر از کاربران اندرویدی باشید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که به ساخت اکانت گوگل بپردازید. با این کار شما می‌توانید با همان نام کاربری، از سرویس جیمیل هم استفاده کنید. اما در صورتی که اکانت گوگل ندا
صفحه کودک در وردپرس
آیا می خواهید یک صفحه کودک در وردپرس ایجاد کنید؟ همانطور که می دانید صفحات در طراحی سایت وردپرس می توانند مستقل یا سلسله مراتبی باشند. بدین منظور که دارای صفحات زیرین می باشند.
صفحه کودک در وردپرس چیست؟
محتوا
در وردپرس شامل دو نوع صفحه و پست می باشد. بهتر است بدانید پست ها بخشی
از یک وبلاگ هستند که در یک نظم زمانی معین (اولین نوشته های جدیدتر) نمایش
داده می شوند. همچنین پست ها بر اساس دسته بندی ها و برچسب های مربوطه
سازمان

Why
do we transplant hair in  Iran?
Hair
transplant is much in demand in Iran and this has enabled Iranian hair
transplant surgeons to build on their experience and expertise in this
procedure. Also, the highly affordable hair costs of hair transplant and other
costs in Iran is a great reason to opt for the country instead of other
destinations. in a word, because of the very bald people in Iran , we are very
experienced in planting hair. You can telegram me at the following telegram
address : https://telegram.me/KashteMooy  it is
the telegram of our hair transplant team. You can send me a message on the
telegram for a visit and estimate the cost of hair transplant. You must have 5
photos of your head and send it to me so that we tell you how much is  the cost of your hair transplant
ویدئو مارکتینگ چیست و چرا اهمیت دارد؟

همین امروز ویدئویی از محصولات و خدمات خود بسازید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. چرا؟ چون طبق تحقیقات انجام شده ۴۶ درصد از افرادی که ویدئو محصولی را دیده‌اند، اقدام به خرید کردند و ۳۴ درصد از کاربران هم آن محصول را به دیگران معرفی کردند.
ادامه مطلب
Human expectation of religion

Author: Ayatollah Javadi Amoli
Publisher’s speech

The dawning religion has illuminated
life and the opportunity to enjoy human and divine blessings so that man
guide by that heavenly ray and to enjoy all the capabilities and attain to
its highest position the position of divine caliphate in the earth, and the
worship of Allah.
This
highest divine blessing has always been the subject of threats by the
arrogances, and the moldings and distortions of the masters of power and
deceit. In fact, the people of religion, in the power's light and dignity of
religion, turn into crashing dangers and storms. That rebellious powers
are always frightening of them and reject them; but they have used all the
power in separating religion from the realm of human life to
سوالات حقوقی

وکیل طلاق | وکیل خانواده | وکیل ملکی

بخشش مهریه

چنانچه مهریه مانند اغلب موارد به صورت
مقداری وجه نقد یا سکه باشد، مورد مشمول مقررات ابراء خواهد
بود، نه هبه. در قانون مدنی به صراحت، ابراء صرفاً در خصوص دیون قابل تحقق
است. بنابراین اگر تمام یا بخشی از مهریه ای که به صورت سکه تعیین شده، از سوی
زوجه به زوج بخشیده شود، دیگر امکان رجوع از عملِ انجام شده برای وی متصور نیست؛
ولو در سند بخشش مهریه ، عنوان “هبه” بر آن اطلاق شده باشد. ال
  دوبله 

ژانر : ترسناک
محصول کشور : آمریکا
کارگردان : Gregory Plotkin
ستارگان : Amy Forsyth, Bex Taylor-Klaus, Reign Edwards
عده‌ای از دوستان که برای تفریح به یک پارک سرگرمی و وحشت رفته‌اند با یک قاتل سریالی ماسک دار رو برو می‌شوند که قصد کشتن آن ها را دارد. اما دیگران تصور می‌کنند که این بخشی از نمایش پارک است
DOWNLOAD
آموزش ساخت بک لینک در وبلاگ
لیست سایت های ایرانی و خارجی برای لینک سازی
لینک سازی طبیعی و بک لینک گیری کلاه سفید یکی از مسائل مهم و بروز مدیران وب سایت ها و کسب و کار های مهمه و ما در دانش کمپ تمامی روش های لینک سازی را مرور میکنیم

وبلاگ ها به دلیل ترافیک و فعالیت بالای زیر مجموعه از ارزش دامنه (Domain authority) بالایی برخوردار هستند و به یک محل مناسب برای لینک سازی تبدیل شده
سوال : چطور در یک وبلاگ لینک طبیعی برای وب سایت خودمون بسازیم ؟
لینک سازی و
ساخت سایت عملکردی شبیه آهنربا دارد؛ مردم جذب محتوای شما می شوند و رابطه ای طولانی و رضایتبخشی را با شما آغاز میکنند. رابطه ای که سرمنشأ فروش های موفق و دائمی محصولات و خدمات شماست. در گذشته ای نه چندان دور، به دلیل هزینه های بالا فقط شرکت های بزرگ می توانستند تبلیغات موثر و … ساخت وبلاگ: آهن ربای جذب مشتری به روش بازاریابی محتوایی
منبع : وبلاگ ایران سرور
body, html {

}

}
.bgimg-1 {

}
.bgimg-2 {

}
.bgimg-3 {
ویدئو مارکتینگ چیست و چرا اهمیت دارد؟

همین امروز ویدئویی از محصولات و خدمات خود بسازید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. چرا؟ چون طبق تحقیقات انجام شده ۴۶ درصد از افرادی که ویدئو محصولی را دیده‌اند، اقدام به خرید کردند و ۳۴ درصد از کاربران هم آن محصول را به دیگران معرفی کردند.
ادامه مطلب
Balloon Printing
Customized and dedicated balloon prints for different purposes
Custom balloon printing has many benefits. A custom balloon is a balloon on which the printed message is printed. 
Some of them use their own name and message to print a variety of memorial events and political, social, religious, etc. gatherings. 
Other uses of the balloon prints can be used in a variety of birthday parties and wedding celebrations. With the printing of the name and greetings on the latex balloons, it is possible to celebrate the charming and unforgettable atmosphere.
But most people use the logo to advertise their business and services, and use brand names and text ads on the balloon. The use of advertising on balloon prints is nowadays everywhere in the world and is increasing day by day.
خسته ام واقعن.خسته تر از اونی ک فصل جدید سریال شروع کنم. خسته تر از اونی ک با عادم ها معاشرت بکنم و با مامان بابا حرف بزنم و نگران آینده لعنتی باشم.خعلی زیاااااد خسته تر از اونی ک فکرشو میکنی.
با این وجود دلم چیز هایی رو میخاد ک میدونم انجامشان نمیدم. حسرت هایی رو دارم ک میدونم ب خاطر اینه ک فکر نبودم و ریسکشو قبول نکردم.
حقیقت رو بخام بگم خعلی ترسیدم. امادگی گرفتن تصمیمات مهم زندگی رو ندارم و همچنین انگیزه لازم رو. هیچ منطق و علاقه ای ندارم و ب

Using tools to schedule posts will help you stay active on social media and save you time. With Buffer, you can manage all of your social media accounts in one place, schedule posts weeks in advance, post at preferred times when the most users will see them, and analyze how well your posts are doing. Using tools to help with your social media accounts will ensure you're posting often enough to improve your social media presence.
2. Focus on customer service.
Social media is the new platform for customer service. Instead of giving a business a call or waiting hours (sometimes days) for a company to respond to an email, many customers who are having issues now turn to social media to get help from brands. In fact, 54 percent of customers prefer social messaging channels for customer care
ایمیل چیست؟
هنگامی که می خواهید ساخت ایمیل را آغاز کنید، ممکن است از شما سوال پرسیده شود که روی چه سرویسی می خواهید ایمیلتان را بسازید ارائه دهندگان سرویس ایمیل زیادی هستند که به شما این خدمات را ارائه می دهند، اما ایمیل یکی از بهترین آن هایت به دلیل اینکه هم رایگان است و دوما اطلاعات شما روی فضای امن ابری گوگل ذخیره و نگهداری می شود.
ایمیل چیست؟
هنگامی که می خواهید ساخت ایمیل را آغاز کنید، ممکن است از شما سوال پرسیده شود که روی چه سرویسی می خواهید ایمیلتان را بسازید ارائه دهندگان سرویس ایمیل زیادی هستند که به شما این خدمات را ارائه می دهند، اما ایمیل یکی از بهترین آن هایت به دلیل اینکه هم رایگان است و دوما اطلاعات شما روی فضای امن ابری گوگل ذخیره و نگهداری می شود.
Others : video games cause violence. They corrupt teenagers minds.Me playing skyrim which includes fighting, killing, gore scenes and blood : sitting on a chair at the inn listening to the bard playing his lute and just chillin' ... OrHorse riding and enjoying the beautiful nature of Skyrim, some times stopping and just admiring the view!
*video games don't CREATE violence, if someone becomes violent playing them, it's because that they tried channeling their anger and rage through games but they couldn't so they have no choice but to unleash it in the real world. There is nothing wrong with the games! So instead of changing the subject, confront the real question, where does this anger and rage come from? Why? How to stop it and how to help! Not ... " oh it's because of all the games you
گل فروشی شیراز : در سایت ما میتوانید بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید،  ما امکان ارسال گل در شیراز را در تمامی روزهای سال داریم.

در سایت ما به راحتی میتوانید محصولات مختلف را سفارش دهید شامل:

سبد گل 
تاج گل 
دسته گل 
باکس گل 
انواع گل های رز، لیلیوم و ...

از محصولات متنوع ما دیدین کنید ، سپس با یک تماس میتوانید محصول مورد نظر را سفارش داده و درب منزل خود یا عزیزی که میخواهید گل را تقدیم او کنید ، تحویل بگیرید.

ارسال گل برای همسر در شیراز

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پست بین المللی پی اس پی